Capricorn Skrevet 18. februar 2016 #21 Skrevet 18. februar 2016 Kom til å tenke på at du også kan gjøre det hjemme. Det gjør jeg når den dagen kommer med min. Han skal få lov til å sovne inn hjemme <3
chouette Skrevet 18. februar 2016 #22 Skrevet 18. februar 2016 (endret) Sender en god klem til deg Malin- du er fin som fremfor alt tenker på kattens ve og vel. Det står det respekt av. Og som de over meg skriver: tenk på minnene, tenk så heldig dere var som fikk nettopp hverandre Endret 18. februar 2016 av toothfairy 2
Gjest -Tricia- Skrevet 18. februar 2016 #23 Skrevet 18. februar 2016 Du gjør det rette for pus Men det er ufattelig trist å skulle skilles fra kjæledyret sitt Men når man vet man gjør det beste for dyret så lindrer det litt av sorgen. Ønsker deg og pus lykke til
Malin.s Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #24 Skrevet 18. februar 2016 2 minutter siden, Capricorn skrev: Kom til å tenke på at du også kan gjøre det hjemme. Det gjør jeg når den dagen kommer med min. Han skal få lov til å sovne inn hjemme <3 Tenkte på det samme, men har allerede bestilt time :/ Men tusen takk for tipset<3
Malin.s Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #25 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Sender en god klem til deg Malin- du er fin som fremfor alt tenker på kattens ve og vel. Det står det respekt av. Og som de over meg skriver: tenk på minnene, tenk så heldig dere var som fikk nettopp hverandre Tusen tusen takk Veldig hyggelig!
Malin.s Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #26 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, -Tricia- skrev: Du gjør det rette for pus Men det er ufattelig trist å skulle skilles fra kjæledyret sitt Men når man vet man gjør det beste for dyret så lindrer det litt av sorgen. Ønsker deg og pus lykke til Tusen hjertelig takk Det er veldig veldig trist.. "Ønsker deg og pus lykke til" det trenger vi <3 Veldig hyggelig.
Gjest -Tricia- Skrevet 18. februar 2016 #27 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, Malin.s skrev: Tusen hjertelig takk Det er veldig veldig trist.. "Ønsker deg og pus lykke til" det trenger vi <3 Veldig hyggelig. Jeg ble så trist av denne tråden Jeg føler virkelig med deg! Vi måtte avlive min gamle katt som jeg vokste opp sammen med, og jeg har selv 2 katter nå og er et skikkelig kattemenneske. Tanken på å miste de skjærer i hjertet, men jeg er ikke tvil om at jeg ville ha valgt avliving for å skåne de dersom de led. Pus får det godt der den kommer og den vil aldri glemme deg Det er mange kattemennesker her på KG du kan snakke med, som forstår
Malin.s Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #28 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, -Tricia- skrev: Jeg ble så trist av denne tråden Jeg føler virkelig med deg! Vi måtte avlive min gamle katt som jeg vokste opp sammen med, og jeg har selv 2 katter nå og er et skikkelig kattemenneske. Tanken på å miste de skjærer i hjertet, men jeg er ikke tvil om at jeg ville ha valgt avliving for å skåne de dersom de led. Pus får det godt der den kommer og den vil aldri glemme deg Det er mange kattemennesker her på KG du kan snakke med, som forstår Dette betyr så veldig mye for meg! Tusen hjertelig takk Hjelper veldig mye!
Ameliene Skrevet 18. februar 2016 #29 Skrevet 18. februar 2016 Åh, du er en god eier! Å la han slippe å lide er jo det beste som du selv vet Fikk da tårer i øynene av dette, hah Jeg har hatt mange katter og en hund som har dratt til himmelen, og det er like trist og tungt hver gang! De er jo en del av familien. Men det hjelper alltid å tenke at nå er de fri for smerte og elendighet. Har enda to katter og en hund, noe som jeg personlig syns hjelper mye med sorgen. De trenger meg og ikke blir oppslukt tapet av tidligere dyr. Så kanskje når tiden er inne for deg at du adopterer en katt som trenger et hjem? Tenker iallefall på deg! 2
Malin.s Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #30 Skrevet 18. februar 2016 2 minutter siden, Ameliene skrev: Åh, du er en god eier! Å la han slippe å lide er jo det beste som du selv vet Fikk da tårer i øynene av dette, hah Jeg har hatt mange katter og en hund som har dratt til himmelen, og det er like trist og tungt hver gang! De er jo en del av familien. Men det hjelper alltid å tenke at nå er de fri for smerte og elendighet. Har enda to katter og en hund, noe som jeg personlig syns hjelper mye med sorgen. De trenger meg og ikke blir oppslukt tapet av tidligere dyr. Så kanskje når tiden er inne for deg at du adopterer en katt som trenger et hjem? Tenker iallefall på deg! Vet du hva, nå hjalp du meg skikkelig! Tusen hjertelig takk Det var veldig veldig hyggelig av deg å skrive dette Takk takk!
Gjest StripeyPanda Skrevet 18. februar 2016 #33 Skrevet 18. februar 2016 13 minutter siden, Malin.s skrev: Han er død nå
Malin.s Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #34 Skrevet 18. februar 2016 3 minutter siden, StripeyPanda skrev:
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #35 Skrevet 18. februar 2016 Klem til deg. <3 Tenk på at han bare sovnet. Det var den beste måten Anonymkode: 3d931...a16
EvaLena Skrevet 18. februar 2016 #36 Skrevet 18. februar 2016 Føler med deg, men det er det eneste riktige du kan gjøre for katten din. Jeg har avlivet 2 hunder og det var kjempevondt, samtidig så slapp de å ha det vondt lenger. Jeg anfrer ikke på at de fikk slippe
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #37 Skrevet 18. februar 2016 26 minutter siden, Malin.s skrev: Han er død nå Du er en god eier som skjønte at pus skulle få slippe nå. Anonymkode: a3047...b75
Malin.s Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #38 Skrevet 18. februar 2016 2 minutter siden, EvaLena skrev: Føler med deg, men det er det eneste riktige du kan gjøre for katten din. Jeg har avlivet 2 hunder og det var kjempevondt, samtidig så slapp de å ha det vondt lenger. Jeg anfrer ikke på at de fikk slippe Tusen takk Det var trist å høre om hundene dine Det var helt grusomt å avlive katten min idag, men jeg angrer heller ikke.. For nå er han smertefri 1
Malin.s Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #39 Skrevet 18. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du er en god eier som skjønte at pus skulle få slippe nå. Anonymkode: a3047...b75 Tusen takk skal du ha Det hjelper virkelig å høre det
Malin.s Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #40 Skrevet 18. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klem til deg. <3 Tenk på at han bare sovnet. Det var den beste måten Anonymkode: 3d931...a16 Ja Uff.. Er veldig glad for at det var på den måten han endte livet sitt på, men likevel utrolig trist <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå