Gjest Étoile Skrevet 15. oktober 2004 #1 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vi har kjøpt noen ubehandlede trehyller som vi har satt opp på et lite kott vi har tenkt å bruke som walk-in-closet. Jeg har ikke lyst til å legge klærne rett på hyllene, synes det hadde vært best med en glatt overflate imellom, men vet ikke helt hva. Jeg har ikke lyst til å behandle hyllene med maling eller lakk, men tenkte muligens på sånn papir som er i bunnen av gamle kommodeskuffer eller lignende. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Eller har andre tips til løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 15. oktober 2004 #2 Del Skrevet 15. oktober 2004 Slikt papir som mange bruker i kjøkkenskap selges i butikker med kjøkkenutstyr, Jernia etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 15. oktober 2004 #3 Del Skrevet 15. oktober 2004 Meinar du hyllepapir? Det vil eg tru dei har på Binders til ein rimeleg penge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 15. oktober 2004 #4 Del Skrevet 15. oktober 2004 Takk, takk! :D Får sjekke Jernia først da, vet ikke om noen binders i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #5 Del Skrevet 15. oktober 2004 du kan jo også tapetsere hyllene - det er utrolig mange freshe tapeter å velge mellom nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. oktober 2004 #6 Del Skrevet 18. oktober 2004 På IKEA har de ruller med "skuffeplast" som er super til å legge i bunnen på skuffer, på hyller osv. På steder der du drar esker og ting inn og ut ofte kan lett hyllepapiret slies bort, da er denne plasten tingen. Husker ikke navnet på den nå, men kan sjekke hjemme senere en dag hvis det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 18. oktober 2004 #7 Del Skrevet 18. oktober 2004 Eh... Hvorfor ikke legge klær rett på? Er du redd for slis, kan du jo bare pusse dem litt med sandpapir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 19. oktober 2004 #8 Del Skrevet 19. oktober 2004 Vil ikke legge klærne rett på hyllene pga fliser og lukt. Vil ikke ha sagmugg-lukt i klærne mine. Foreløpig har jeg dekket hyllene med hyllepapir, men skal se etter hylleplast neste gang jeg er på IKEA, takk for tips! :D Tapetsering kunne sikkert blitt fint, men det høres ut som mye jobb synes jeg, dessuten vises jo ikke hyllene når det ligger masse klær oppå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. oktober 2004 #9 Del Skrevet 20. oktober 2004 På Furuset ligger de i kjøkkenavdelingen, de har ruller med gjennomsiktig plast og med mørkeblå plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå