Gå til innhold

Trenger tips - klær på ubehandlede trehyller

Gjest Étoile

Anbefalte innlegg

Gjest Étoile

Vi har kjøpt noen ubehandlede trehyller som vi har satt opp på et lite kott vi har tenkt å bruke som walk-in-closet. Jeg har ikke lyst til å legge klærne rett på hyllene, synes det hadde vært best med en glatt overflate imellom, men vet ikke helt hva.

Jeg har ikke lyst til å behandle hyllene med maling eller lakk, men tenkte muligens på sånn papir som er i bunnen av gamle kommodeskuffer eller lignende. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Eller har andre tips til løsninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På IKEA har de ruller med "skuffeplast" som er super til å legge i bunnen på skuffer, på hyller osv. På steder der du drar esker og ting inn og ut ofte kan lett hyllepapiret slies bort, da er denne plasten tingen. Husker ikke navnet på den nå, men kan sjekke hjemme senere en dag hvis det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Étoile

Vil ikke legge klærne rett på hyllene pga fliser og lukt. Vil ikke ha sagmugg-lukt i klærne mine.

Foreløpig har jeg dekket hyllene med hyllepapir, men skal se etter hylleplast neste gang jeg er på IKEA, takk for tips! :D Tapetsering kunne sikkert blitt fint, men det høres ut som mye jobb synes jeg, dessuten vises jo ikke hyllene når det ligger masse klær oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...