Gå til innhold

Hvem er den vakreste bloggeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem syns du er den vakreste bloggeren? Ikke bare topp bloggerne nå. Men absolutt alle, hvem velger du, og hvorfor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Emilie Tømmerberg og Kenza. De er vakre!

Ida Wulff er også veldig pen synes jeg.

Endret av _Meow
Skrevet

Jeg syntes alle de norske ser så like ut at de blir kjedelige, men jeg syntes svenske alexandra bring og fanny lyckman er pene

Skrevet

Er det bare meg eller ser de kliss like ut hele gjengen?

• Liker 19
Skrevet

Voe er en naturlig skjønnhet . Alltid beundret henne :) 

• Liker 15
Gjest bruker83924
Skrevet

Emilie Tømmerberg, Voe, Annette Haga og Sofie Karlstad(de telles selv om de har sluttet å blogge).

Skrevet

Kenza! Ah, hun er perfekt. Og naturlig pen i motsetning til ca alle norske toppbloggere.

• Liker 6
Skrevet

Syntes Eirin Kristiansen er utrolig fin! Hun virker også som en skikkelig god person og hun virker veldig søt. Jeg likte hun  skikkelig godt, selv om hun var litt kjedelig :) 

Nå har jeg ikke lest bloggen hennes, så kan hende jeg tar kraftig feil i mine komplimenter. Har bare sett hun på bloggerne :) 

• Liker 2
Skrevet

Polliani! Naturlig og vakker, både med og uten sminke

Skrevet

Synes Ida Wulff er veldig vakker :)

• Liker 3
Skrevet

Tuvaw. Uten tvil!!

• Liker 1
Skrevet

Voe er helt klart den vakreste syns jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Eirin Kristiansen, Anna Edwin og Anniken Jørgensen. Lett de peneste, spør du meg :) 

Skrevet

Av norske Darja Barannik, Camilla Phil har noe ved seg, men vet ikke om jeg vil kalle henne billedpen, men har en god utrstråling. Ellers Anine Bing, 

Skrevet

Gine Margrethe, Maria Skappel og Polliani.

Skrevet

Ida Wulff, Eirin Kristiansen, Marie Wolla, Annette Haga, og søstrene som skriver Giggles & Dimples

• Opprett ny...