Gå til innhold

Er det jeg som er urimmelig?

Fremhevede innlegg

Gjest Franke Ann
Skrevet

I løpet av mine snart 40 leveår, og et utall kjærester, har jeg enda aldri opplevd å bli tilbudt en 'rimjob'. Er det så uvanlig at kvinner spør om sånt, eller er det bare jeg som er urimmelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre man har en slik "fetisj" og er spesielt opptatt av rimjobs, så er det vel ikke noe man bruker spesielt mye tid på å tenke over, og det er vel enda mindre sannsynlig at man da vil spørre om å få utføre det.

• Liker 4
Skrevet

Man spør da ikke om det :P Suger jeg en fyr og merker at han lager mer lyd og liker at jeg går bakover så fortsetter jeg. Får jeg ingen tegn lar jeg være. Så enkelt :) 

Anonymkode: 91276...ad6

• Liker 1
Skrevet

Har du noen gang spurt etter det da? Noen liker å gjøre det, andre ikke. Jeg er ikke noe keen på det og syntes det er litt ekkelt, men har vært så kåt at det har skjedd ihvertfall et par ganger. Mens jeg har kompiser som elsker å rimme og gjør det ofte.

Mann

Anonymkode: 60b4d...7c0

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Franke Ann skrev:

I løpet av mine snart 40 leveår, og et utall kjærester, har jeg enda aldri opplevd å bli tilbudt en 'rimjob'. Er det så uvanlig at kvinner spør om sånt, eller er det bare jeg som er urimmelig?

Franke Anns Bakgod!! I mine kretser er dette et helt vanlig spørsmål å komme med. Du er ikke urimmelig.

Skrevet
11 timer siden, visp skrev:

Franke Anns Bakgod!! I mine kretser er dette et helt vanlig spørsmål å komme med. Du er ikke urimmelig.

Så spørsmålet man stiller i slike kretser er da: Er du bakgod eller urimmelig?:P

Skrevet

Jeg har for sensitiv nese for sånt. Synes det lukter stygt av manneunderliv.

Måtte vært barbert også. Få menn barberer der..

Anonymkode: 46944...12c

Gjest Franke Ann
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for sensitiv nese for sånt. Synes det lukter stygt av manneunderliv.

Måtte vært barbert også. Få menn barberer der..

Anonymkode: 46944...12c

Har aldri barbert anus. Så det er nok bare jeg som er urimmelig.

Skrevet
26 minutter siden, Franke Ann skrev:

Jeg har slikket både jenter og gutter bak. Liker det veldig godt, men barbering og nylig vask er et must. 

Hvis du ønsker å bli rimmet så er det nok også en ide å hinte om det til partner :)

Gjest Franke Ann
Skrevet
Et øyeblikk siden, LiseOslo skrev:

Jeg har slikket både jenter og gutter bak. Liker det veldig godt, men barbering og nylig vask er et must. 

Hvis du ønsker å bli rimmet så er det nok også en ide å hinte om det til partner :)

Jeg har egentlig ikke noe sterkt ønske om å bli rimmet. Er bare litt sår og vondbroten over at ingen engang har spurt!

Skrevet
12 timer siden, Mons skrev:

Så spørsmålet man stiller i slike kretser er da: Er du bakgod eller urimmelig?:P

Ja, i mine kretser blir det spørsmålet stilt ofte.

Skrevet
7 timer siden, Franke Ann skrev:

Jeg hadde aldri rimmet noen som ikke var shavet bak nei! Jeg går kjapt opp igjen hvis jeg oppdager ubarberte baller også. Skal de ha tunga mi all the way, får de dra høvelsen all det way ;) 

Anonymkode: 91276...ad6

• Liker 2
Skrevet
Den 17.2.2016 at 23.20, Franke Ann skrev:

Cluet er vel at for å gå i ræva på noen så skal forholdet ha vart lenge.

Rimjob, grensen for å gjøre noe slikt er veldig langt der fremme.

Menn kan få lov å gjøre på meg, men ikke f*** om jeg gjør det på noen. Du kan få en finger da ;)

Anonymkode: 49986...994

Gjest cheshirecat
Skrevet
Den 17. februar 2016 at 23.20, Franke Ann skrev:

Bruker du å spørre damer om du får slikke dem i stumpen? Jeg tror faktisk det er uvanlig av damer å frivillig tilby dette ja.. Er nok kun for de spesielt interesserte... 

Skrevet

Jeg ønsker ikke å bli smittet av diverse (ecoli, ESBL osv), så jeg slikker ikke noens ræv ihvertfall. Men hvis man synes det er greit å leve hele resten av sitt liv med en sykdom som ESBL er det bare å kjøre på :) 

Anonymkode: e34d8...0f5

Skrevet

Hvorfor spørre, man merker da om madammen liker det eller ikke, 99% liker det, kroppspråk trumfer ord.

Skrevet
16 timer siden, Franke Ann skrev:

Man rimmer da ikke en hårete ræv. Jeg har opplevd at menn gjør dette med meg, men kun når jeg er glatt hele veien. Ellers er mitt inntrykk at dette er en fetisj mest for menn, så tror du må vente lenge på initiativ fra en kvinne der. 

Anonymkode: 743b9...a4f

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. -Saraby,  mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...