Gå til innhold

-----


Twix1010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du er villig til å bruke hele livet på jobb og ikke ha fritid kan du tjene 500 000,- i hvilket som helst yrke. Det er ikke eksepsjonelt mye.

Anonymkode: 31e99...b52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant annet Systemutvikler.  gjennomsnittet i bransjen er 660 000 . Startet selv som nyutdannet med 420 000 i året.

 

Vil regne med at advokater, leger osv også er over

Endret av stian42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bioingeniør og sykepleier med mye kvelds-/helgeskift eller "døgnet rundt jobbing" 

Anonymkode: 46e0c...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevernpedag/ sosionom og jobbe turnus, eller som rådgiver = lønn opp mot 560-600 000. Jeg er bv.ped og har 600 000 i året, har en liten ekstra jobb på si (15%) og jeg jobber meg ikke i hjel😃 

Anonymkode: 54d55...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bli sosionom og jobbe i medleverturnus, tjener bra og du har tid å jobbe ekstra i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange yrker. Alt frå bonde, til fisker, til tannlege, lege, farmasøyt, lektor,kjørelærer,snikker, elektriker, rørlegger osv. 

 

Det kommer an på hva du mener med 500 000, er det ved full ansiennitet eller begynnerlønn? 

Anonymkode: 6107c...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bioingeniør og sykepleier med mye kvelds-/helgeskift eller "døgnet rundt jobbing" 

Anonymkode: 46e0c...793

Tror du må ta en master i lovligst mulige måter å bryte arbeidsmiljøloven på for å få akkurat det der til å gå opp.

Veit jeg måtte jobba rundt 130-140% for å være oppe i den lønna selv i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor som ingeniør, serviceingeniør. 750 000 første året, 850 000 andreåret og nesten 1 million 3. året. Ca 160 reisedøgn, på land og offshore, alt i fra Nordsjøen til Afrika og Asia. Mye pes. På kontoret hvor jeg var i ettertid før alle ble nedbemannet hadde jeg 525 000 med da 4 og 5 års ansiennitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...