Gå til innhold

Prute på verksted?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ødelagt et av sidespeilene på bilen min. Det koster 8000 kr å reparere. Bilen står på verksted nå og jeg skal hente den i morgen eller på fredag tror jeg. Jeg har snakket med noen venner og de sier alle sammen at 8000 kr er alt for mye å betale for en så liten skade. Men hvordan pruter man? Kan man i det hele tatt prute på et bilverksted? Jeg er utrolig dårlig på sånne situasjoner og kommer helt sikkert bare til å begynne å gråte og si at det går fint. 

Jeg er student og hvis jeg må betale 8000 kr har jeg ca 800 kr å leve på den neste måneden så jeg skulle gjerne hatt litt tips.

Anonymkode: af353...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Dersom du og verkstedet allerede har blitt enige om 8000 er det for sent å prute. Du takket vel ja til å betale 8000 da du sendte bilen inn på verksted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jobben er fullført er det for sent, slik Holititten sier. Det samme gjelder jo omvendt: Du ville ikke ha godtatt en prisøkning uten forvarsel.

Neste gang du ødelegger sidespeilet går du bare inn på nbfbildeler.no, slår inn registreringsnummeret ditt, og finner en brukt del til en brøkdel av nyprisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...