Gå til innhold

Strikkebok med oppskrifter til baby

Tinuwiel

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som kan tipse meg om en grei strikkebok med oppskrifter på klær til baby og barn? Vil helst kjøpe en fysisk bok.

Fikk boken "strikk til mamma og mini" i gave, men syns oppskriftene er vanskelige å forstå så vil gjerne ha en bok der ting er litt lettere forklart.

Jeg strikker litt sokker, luer og votter med mønster så er ikke helt nybegynner, men jeg har mye å lære:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville sjekket på biblioteket, der kan du se gjennom bøkene i fred og ro. Hvis du synes oppskriftene er greit og tydelig forklart og det er flere plagg du kan tenke deg å strikke, så kan du kjøpe boken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pickles er jo kjent for å ha lettfattelige oppskrifter, og de har også utgitt tre (?) bøker. Den nyeste, "Voksne ingen adgang" selges også i vanlige bokhandler. Der er det hvertfall noen oppskrifter til baby, i tillegg til større barn. Det er riktignok med deres eget garn, da, så enten må man kjøpe det eller skjønner hvordan man kan bruke annet garn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Synes strikk til nøstebarn er veldig grei :)

Anonymkode: 19144...ae7

Kom borti anonym.

Anonymkode: 19144...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De enkleste oppskriftene er fra Sandnes, de forstår omtrent alle. Mennde har vel neppe bøker? 

Drops er både enkle og noen som er umulig å forstå for selv en med nesten livslang strikkeerfaring. Du må kunne "dikte" innimoppskriften hva de har tenkt at du skal gjøre. 

Søk på nettet etter bøker, de mestnppulære på bibliotekne står ikke i hylla de er det laaang venteliste på.,

Anonymkode: e4eaa...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...