Gå til innhold

Runke selv eller bli runket?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er best?

Anonymkode: 08b1b...1c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer annpå. Noen damer er drit dårlige på det. å gir seg rett før jeg kommer å begynner på  nytt igjen.

Skrevet

Best med litt hjelp ja...

• Liker 1
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Digg å bli runket, den beste sexen jeg har hatt stammer derifra. 

Skrevet
5 timer siden, 44h skrev:

Kommer annpå. Noen damer er drit dårlige på det. å gir seg rett før jeg kommer å begynner på  nytt igjen.

Hahaha,dette skjer ofte med meg (når jeg runker han) fordi jeg rett og slett blir kjempesliten i hånda.... Får kramper og klarer ikke mer :P han jeg gjorde det på sist skulle ha det så hardt og fort at jeg ikke hadde sjangs til å holde på til han kom, selv om han var nære på......

noen tips til trening jeg kan begynne med for å klare å runke han ferdig? 

Anonymkode: bae1c...d31

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Det beste er å bli runket :) Gjerne når hendene mine er bundet i tillegg så jeg ikke får røre den selv.:wow:

Endret av Hummels
Gjest Aucaman
Skrevet

Jeg har 12 -13 års erfaring på området. Ho har kanskje 24 timer til sammen. Ganske enkelt valg det der gitt.

Skrevet

Jeg synes det er best å runke selv, men en god blowjob matcher det.

Best er selvfølgelig "full pakke". Sex med masse spenning i forkant, vorspiel, penetrering og oralsex. 

Skrevet

Varierer veldig, men de beste handjob'ene er mye bedre enn det jeg kan få til selv. 

• Liker 1
Skrevet

Den mest spennende og kanskje den beste utløsningen jeg har hatt var når jeg runket selv. Hadde tilgang til min søsters hus, fant den herlige å silkeglatte brudekjolen hennes. Runket i det silkeglatte stoffet, og sprutet over kjolen. Ikke opphisset pga at det er min søsters kjole, men fordi jeg har fetish for kjoler i silkestoff. :) Håper jeg får sjansen til å gjøre det igjen!

Skrevet

To/tre tidligere partnere har virkelig hatt "handjob-skills", det er fantastisk.

De er dog i mindretall, de andre har ikke ikke vært bedre enn at jeg foretrekker å gjøre det selv. 

Nåværende tenner big-time på at jeg gjør det selv og at ladningen treffer henne, her eller der. Bra combo det!

Skrevet

Litt opp og ned egentlig, har partner gjennom 2 år nå. noen ganger syntes jeg at jeg får det til best selv, mens andre ganger er det driiit deiig å bli runka, ligge der å nyte det, andre ganger igjen er det bare ubehagelig. Det samme med suging.

Det beste er å bli runka med litt sug på tuppen samtidig :P

Anonymkode: 5eb22...c1a

• Liker 1
Skrevet

runke selv

Anonymkode: f4bad...70e

Skrevet

Du må runka sjøl, eg kan ikkje runka for deg.... :P

• Liker 2
Skrevet
Den 17.2.2016 at 16.14, AnonymBruker skrev:

Hahaha,dette skjer ofte med meg (når jeg runker han) fordi jeg rett og slett blir kjempesliten i hånda.... Får kramper og klarer ikke mer :P han jeg gjorde det på sist skulle ha det så hardt og fort at jeg ikke hadde sjangs til å holde på til han kom, selv om han var nære på......

noen tips til trening jeg kan begynne med for å klare å runke han ferdig? 

Anonymkode: bae1c...d31

Bytt hender og varier med munnen

Skrevet
Den 17.2.2016 at 20.40, sateng skrev:

Den mest spennende og kanskje den beste utløsningen jeg har hatt var når jeg runket selv. Hadde tilgang til min søsters hus, fant den herlige å silkeglatte brudekjolen hennes. Runket i det silkeglatte stoffet, og sprutet over kjolen. Ikke opphisset pga at det er min søsters kjole, men fordi jeg har fetish for kjoler i silkestoff. :) Håper jeg får sjansen til å gjøre det igjen!

Åja er det du ja

Anonymkode: 7c6b9...1e9

• Liker 2
Skrevet

Det er to helt forskjellige verdener. Mye mer nytelse når dama gjør det. Det samme gjelder jo all form for kos. Det er f.eks. mye deiligere når noen andre klør og styker på deg, enn om du gjør det selv.

Anonymkode: c340a...e85

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt deiligst når dama runker eller suger. Dritkjedelig å gjøre det selv

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Er vel noe sånt som trippelt så bra når hun gjør det for meg:P.....allt er bedre når hun gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...