AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Hei, jeg onanerte i går og inni kjeden min merka ein ein veldig rund klomp, vet ikke om dette har vert der før, jeg har aldri merka den før nå. Da er lenge siden eg har gjort dette pga eg har kjæreste og vi er ein del intime. Så tenkte jeg, kan jeg kjenne selv om jeg er gravid? Og da kan vere ein kroppsdel? Eller kan det vere at jeg er syk...!? Jeg skal til legen neste veke får å dobbel sjekke om jeg er gravid, jeg har tatt testa men dei e negative (kun tatt ein får noen veker siden). Har ei veninne som har ei veninne som var gravid uten at ho viste det, så ha hadde jo drokke alkohol og festa, eg har gjort dette to ganga på ein måne og jeg blir så forferdelig fullasjuk.. Veninna mi sa at sån reagerte hennes veninne og på alkohol når ho fant ut at ho var gravid, og restane ho tok var negative, men legen fant ut at ho var gravid.. Så litt beskymra... Anonymkode: 70df8...f26
Titan Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Nei, du kan ikke kjenne noen kroppsdeler fra en baby dersom du er gravid. Hverken tidlig i svangerskapet eller sent uti svangerskapet. Babyen ligger godt beskyttet i livmoren din og ikke i skjeden. Det du har kjent er muligens en litt mer hoven muskel enn vanlig eller livmorhalstappen eller noe slikt. Men om du føler du vil sjekke deg hos lege bør du absolutt bestille deg en time for å få sjekket alt. Ta med deg en urinprøve med morgenurin til legekontoret så sjekker de raskt om du er gravid eller ikke. 1
Eighth Planet Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Kan være en cyste av noe slag, bestill time hos lege eller gynekolog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå