AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg er ny her, så klarte ikke finne andre tråder med spørsmål om dette.. Ønsker tips til en grei stasjonsvogn med plass til 3 barneseter.. Vi kommer til å ha et babysete, ett besafe sete og en beltestol hvertfall i 6mnd. Så blir det etter hvert besafe sete bakovervendt, og 2 beltestoler. Og det er ikke aktuelt at en sitter foran, vil ha alle barna bak. Har ikke lyst på 7seter, så ser helst etter en romslig stasjonsvogn, langt under millionklassen. Anonymkode: 7b495...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Del Skrevet 16. februar 2016 Volkswagen Touran? Toyota Avensis? Anonymkode: b83db...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Del Skrevet 16. februar 2016 Volvo V70? Det vi landa på, ett hakk større enn mange andre stasjonsvogner. Anonymkode: 07b61...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Del Skrevet 16. februar 2016 Har hørt så mye dritt om Touran. Toyota Avensis skal jeg sjekke ut. prøvdekjørte en i sommer, men den var så stygt kjørt, og veldig dårlig. Nå var dette en demobil, så kanskje derfor den ikke var så god.. V70 har jeg tenkt på, men føler den er så lang.. Men det stemmer kanskje ikke..? Noen som vet om de vil syke i pris, siden de snart lanserer V90? Anonymkode: 7b495...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Del Skrevet 16. februar 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ny her, så klarte ikke finne andre tråder med spørsmål om dette.. Ønsker tips til en grei stasjonsvogn med plass til 3 barneseter.. Vi kommer til å ha et babysete, ett besafe sete og en beltestol hvertfall i 6mnd. Så blir det etter hvert besafe sete bakovervendt, og 2 beltestoler. Og det er ikke aktuelt at en sitter foran, vil ha alle barna bak. Har ikke lyst på 7seter, så ser helst etter en romslig stasjonsvogn, langt under millionklassen. Anonymkode: 7b495...b08 Dette finnes der rikelig tråder på fra før. NAF har og testet stoler og biler for bruk med tre i bredden. Testen kan du enkelt laste ned om du googler og har pdf leser. Det er ikke mange biler du kan ha tre i bredden seter i. Anonymkode: 96aef...97b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Del Skrevet 17. februar 2016 V70 er så populær at jeg tror neppe at prisene skal falle med det første. Veldig god bil! Skal V90 erstatte V70? Anonymkode: 27472...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Del Skrevet 17. februar 2016 Om jeg har skjønt det rett, så skal v90 erstatte v70. Leste en srtikkel på vg eller din side, skal se om jeg finner den igjen. Joda, naf har oversikt, har lest på den, men jeg ville vite hva som funker i praksis. Noen her må jo ha en bil med tre barneseter. Anonymkode: 7b495...b08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Del Skrevet 17. februar 2016 Peugeot 5008 er knall med 3 barneseter 👍 Sjekk den ut! Anonymkode: 511b3...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHF Skrevet 17. februar 2016 #9 Del Skrevet 17. februar 2016 Min erfaring med Avensis er at det ikke er plass til 3 seter i baksetet. Vi hadde et bakovervendt sete og en beltestol og da var det så vidt det var plass til 3. barnet som satt trangt i midten uten stol. Glad det var bare leiebil og vi kunne reise hjem til Passaten etter ferien. BMW 5-serien har også plass. Ford S-max ser jeg og er populær, men har ingen erfaring selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå