AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg er mellom 4 og 5,5 uker på vei. Har kjent litt stikninger/murringer, men ikke veldig mye eller vondt. Men i dag begynte det å stikke skikkelig nedenfor navlen og mot underlivet. Blir verre om jeg strekker meg ut. Er som det er bak navlen, og stråler ned mot underlivet. Ganske vondt, hjalp litt med varm dusj. Men det stikker til enda....Både bak navlen, nedover og nesten litt i underlivet (?!) og lyskeområdet. Kan minne litt om luftsmerter, synes jeg har kjent noe lignende til dette før....(har ikke vært gravid før), men får jo ikke ut noe luft.. Føler det kanskje lindrer litt dersom jeg "presser" med hånda mi mot nederste del av magen... Blir dritredd egentlig. Jeg blør ikke. Kan det være starten på en SA ?!?!? Noen som har opplevd det sånn? Anonymkode: ebcee...8b8
strawberryjaw Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Jeg hadde mye vondt der i starten. Blødde til og med litt, men alt gikk fint her!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Så bra, takk for at du svarte! Bra å høre at det gikk bra med deg! Jeg begynner å lure på om det er en kombo av luftsmerter her..for det kan være veldig vondt har jeg hørt. Og vanlig tidlig graviditet. Vel uansett hva det er - godt å høre at det ikke er "uvanlig" Jeg er fremdeles der at jeg er på do hele tiden, sjekker for blødninger og kjenner etter vondter... dagene går så seint frem til jeg er "trygg"..... Må nok begynne å ta meg litt sammen - prøve å slappe litt mer av. Ikke lett. Anonymkode: ebcee...8b8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Det kan være mye vondt og det kan stikke til, men det betyr ikke at noe er galt. Hvis det komme blødninger ville jeg vært mer bekymret enn smerter. Håper det bare er ting som tøyer seg, og at det går bra til slutt. Prøv å fokus bort i fra det en stund. Gjør ting du liker osv. Det er ganske måneder man skal gå å vente, og man kan bli passe gal av det. Anonymkode: 52e6e...4db
strawberryjaw Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra, takk for at du svarte! Bra å høre at det gikk bra med deg! Jeg begynner å lure på om det er en kombo av luftsmerter her..for det kan være veldig vondt har jeg hørt. Og vanlig tidlig graviditet. Vel uansett hva det er - godt å høre at det ikke er "uvanlig" Jeg er fremdeles der at jeg er på do hele tiden, sjekker for blødninger og kjenner etter vondter... dagene går så seint frem til jeg er "trygg"..... Må nok begynne å ta meg litt sammen - prøve å slappe litt mer av. Ikke lett. Anonymkode: ebcee...8b8 Jeg sleit mye med luftsmerter både under og etter graviditeten. Noen ganger var det såpass at jeg lå i fosterstilling! Og man blir paranoid av å være gravid... sender seg en klem, og håper du klarer å slappe av. Kjenner meg så absolutt igjen. Slappe av er nok det aller beste jeg tenker som så: er det en SA så er det ikke noe du får gjort fra eller til uansett. Men du kan ko evt ta en tidlig ultralyd? Det gjorde jeg i uke 7-8. Det roa meg veldig ned
Finngirl Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mellom 4 og 5,5 uker på vei. Har kjent litt stikninger/murringer, men ikke veldig mye eller vondt. Men i dag begynte det å stikke skikkelig nedenfor navlen og mot underlivet. Blir verre om jeg strekker meg ut. Er som det er bak navlen, og stråler ned mot underlivet. Ganske vondt, hjalp litt med varm dusj. Men det stikker til enda....Både bak navlen, nedover og nesten litt i underlivet (?!) og lyskeområdet. Kan minne litt om luftsmerter, synes jeg har kjent noe lignende til dette før....(har ikke vært gravid før), men får jo ikke ut noe luft.. Føler det kanskje lindrer litt dersom jeg "presser" med hånda mi mot nederste del av magen... Blir dritredd egentlig. Jeg blør ikke. Kan det være starten på en SA ?!?!? Noen som har opplevd det sånn? Anonymkode: ebcee...8b8 Jeg hadde samme, skikkelige ubehagelige stikkinger. Begynte tidlig i svangerskapet, ca uke 4, rett etter jeg fant ut at jeg var gravid. Ga seg etter uke 10 ca googlet masse om sa, svangerskap utenfor livmoren og sånn, men ble jo ikke akkurat roligere av det. Men gikk over gradvis og alt var bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå