Gjest augustbrud 2003 Skrevet 15. juli 2002 #1 Skrevet 15. juli 2002 Dette er selvsagt ingen tilfeldighet, og han kommer jo til å få den mest spektakulære festen han noensinne kommer til å ha på bursdagen sin... :blunke: Men så slo deg meg plutselig: Det hadde vært hyggelig å markert bursdagen hans på morgenen, kanskje med nærmeste familie til frokost/evnt. kake, eller er dette for ambisiøst i forhold til tid? Har ikke tenkt til å bruke lang tid hos frisør/sminkør (fikser det selv m/hjelp), men hvor mye tid trenger man til å ordne seg på dagen? Erfaringsvis går tiden fort, men jeg har så lyst til å overraske ham og understreke bursdagen hans. Kanskje noen har forslag på andre måter å "feire" bursdagen hans på? Forslag tas imot med takk!!!
blomsterpiken Skrevet 16. juli 2002 #2 Skrevet 16. juli 2002 Hei ! Vi gifter oss også på bursdagen hans. Men, det er en tilfeldighet. Vi måtte gjøre det sånn dersom vi skulle få ha festen der vi ønsker. Og det er forsåvidt greit. Jeg mener også at det bør markeres på en måte. Jeg vet at i vårt bryllup blir det ikke tid til en egen feiring. Men, jeg har tenkt å ta det med i sangen min til ham bla. Og ellers i små doser hele dagen igjennom. Jeg vil gjerne legge inn noe som jeg vet han vil sette pris på. Men, jeg vet ikke helt hva det skal bli enda.Så må han jo selvsagt få bursdagspresang...en liten, han får jo meg... Fordelen er at ingen av oss kommer til å glemme bryllupsdagen iallefall. Han får en uforglemmelig bursdag !!!! Happy days
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå