AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg skal til legen snart fordi jeg sliter veldig med at jeg er trøtt uansett hvor mye jeg sover og hviler. Har virkelig null overskudd, og sånn har det vært lenge nå. Mamma har lavt stoffskifte, og ettersom det er arvelig vil jeg gjerne vite litt hvordan jeg kan få legen til å vurdere dette. Er redd legen i første omgang "bare" vil måle vitaminivåene, og at dette skal ta veldig lang tid. Forstår at det kanskje ikke er lavt stoffskifte, men jeg har fått så mye annet helsegreier av mamma som migrene og psorasis (fine gener), så jeg hadde ikke blitt overrasket om jeg har fått dette av henne og. Jeg pendler nå til jobb og sliter veldig med å få nok søvn (hvis jeg får mindre enn 9 timer er jeg en zombie hele dagen), og det er en uholdbar situasjon. Jeg tror nesten jeg må sykmelde meg delvis hvis dette fortsetter, og det er det siste jeg vil. Håper noen her har noen erfaringer å dele med meg. Anonymkode: 4a349...7fb
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Stoffskifte måles ved blodprøver. FT3, FT4 og TSH Anonymkode: e4b3c...8be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå