Poserose Skrevet 17. februar 2016 #21 Skrevet 17. februar 2016 23 timer siden, draug 75 skrev: Det der er det siste du skal gjøre. Da kommer hun til å forakte deg for resten av livet og vel så det. Da viser du at du mangler ryggrad. Det er nesten bedre å be henne reise og ryke. Beklager, men kvinner liker ikke føyelige fyrer. Man er jo mer føyelig om man bare fortsetter og fortsetter å invitere selv når dama bare har deg i reserve.. Jeg syns det viser at du har ryggrad hvis du neste gang hun avlyser sier at hun får finne en dag som passer.
draug 75 Skrevet 17. februar 2016 #22 Skrevet 17. februar 2016 19 minutter siden, Poserose skrev: Man er jo mer føyelig om man bare fortsetter og fortsetter å invitere selv når dama bare har deg i reserve.. Jeg syns det viser at du har ryggrad hvis du neste gang hun avlyser sier at hun får finne en dag som passer. Men hva skal man gjøre da når hun angir en dag og en tid? Slippe alt man har og komme springende? (bare for å oppleve at hun avlyser igjen?) Jeg mener ikke at ts skal fortsette å invitere og invitere. Det er like greit å si "dette går ikke særlig bra, vel? Vi glemmer bare opplegget" Hun leker med han. Det er bedre for ts om han heller bruker tid på å finne ei som ikke er så innstilt på å spille spill og lide under situasjonen han er i.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #23 Skrevet 17. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Igjen; hva er vitsen med å spørre om råd på et kvinneforum om man får dårlige råd. Jeg tror de fleste gir råd etter hva de har selv av erfaringer selv og omgivelsene rundt seg. Og siden du mener at kvinner bare gir dårlige råd, mener du da at det er bedre å høre på råd fra menn? Fordi menn har så mye mer selvinnsikt? Fordi menn er saklige og objektive? Syns både selvinnsikt, saklighet og objektivitet ikke er kjønnsbetinget i hvert fall. Anonymkode: 5e79d...62a Det er ikke jeg som spør om råd, det er TS. Menn gir bedre råd enn kvinner av den enkle grunn at det er menn som sjekker opp kvinner. Derfor vet vi hva som fungerer og ikke. Kvinner flest reflekterer overhodet ikke på hva de responderer på. Hvis man vil ha råd om fiske, så spør man fiskeren og ikke fisken. Anonymkode: f84bd...2b3 2
Poserose Skrevet 18. februar 2016 #24 Skrevet 18. februar 2016 Den 17.2.2016 at 16.19, draug 75 skrev: Men hva skal man gjøre da når hun angir en dag og en tid? Slippe alt man har og komme springende? (bare for å oppleve at hun avlyser igjen?) Jeg mener ikke at ts skal fortsette å invitere og invitere. Det er like greit å si "dette går ikke særlig bra, vel? Vi glemmer bare opplegget" Hun leker med han. Det er bedre for ts om han heller bruker tid på å finne ei som ikke er så innstilt på å spille spill og lide under situasjonen han er i. Hun skal jo åpenbart foreslå en tid. Hvis den tiden passer kan de møtes, om den ikke passer får man avtale en annen tid.
Gjest Franke Ann Skrevet 18. februar 2016 #25 Skrevet 18. februar 2016 Den 2/16/2016 at 18.48, AnonymBruker skrev: Det var hun som var ivrigst på å ta kontakt, men det var jeg som holdt samtalen i gang og inviterte. Hvis det var mer enn 1 døgn siden vi hadde snakket sist, skrev hun alltid. Misforsto det som interesse fra hennes side. Nå som jeg har sendt melding, og føler meg ferdig med henne, kjenner jeg det mer igjen som et behov for oppmerksomhet. Anonymkode: 4f4d0...b06 Så bra! Flink gutt
draug 75 Skrevet 19. februar 2016 #26 Skrevet 19. februar 2016 Den 17.2.2016 at 19.43, AnonymBruker skrev: Det er ikke jeg som spør om råd, det er TS. Menn gir bedre råd enn kvinner av den enkle grunn at det er menn som sjekker opp kvinner. Derfor vet vi hva som fungerer og ikke. Kvinner flest reflekterer overhodet ikke på hva de responderer på. Hvis man vil ha råd om fiske, så spør man fiskeren og ikke fisken. Anonymkode: f84bd...2b3 Det der er faktisk spot on.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå