Gå til innhold

Fornyelse av aap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg ser at vedtaket mitt på aap snart går ut, så det jeg lurer på er om noen vet om det blir automatisk fornyet eller om jeg må søke på nytt eller noe sånt? Har aktivitetsplan frem til oktober om det har noe å si. 

Anonymkode: 3e8fe...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det fornyes naturligvis ikke automatisk. Så på tide å ta kontakt med saksbehandleren din,

Anonymkode: f74a9...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jeg automatisk beskjed om at det var fornyet 1 år, uten å snakke med noen fra NAV. 3. gang det ble fornyet, bare første gang hadde vi samtale på telefon.

Anonymkode: d2c80...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Jeg ser at vedtaket mitt på aap snart går ut, så det jeg lurer på er om noen vet om det blir automatisk fornyet eller om jeg må søke på nytt eller noe sånt? Har aktivitetsplan frem til oktober om det har noe å si. 

Anonymkode: 3e8fe...a92

Jeg fikk automatisk for 1 år til hos Nav på AAP. Men det kan være lurt og ringe de og høre. Det var kundesentere som sa til meg at brev var underveis og at i min sak gikk det automatisk. Fikk vite det ca 2 uker før AAP gikk ut. Har og aktivitetsplan lenger enn vedtaket er så de regner nok ikke meg jeg kommer i jobb med det første. 

Anonymkode: 454d2...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har en aktivitetsplan som går lenger enn nåværende periode på AAP så forlenges den uten at du må gjøre noe. I værstefall kan du ta en telefon til saksbehandler å spørre, det viser at du er "på" og opptatt av at ting skal være rett. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

har sendt de en melding nå, så får se hva de svarer. Har iallefall ikke fått noe brev i posten enda, og det er 12 dager til det går ut. 

Anonymkode: 3e8fe...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det fornyes naturligvis ikke automatisk. Så på tide å ta kontakt med saksbehandleren din,

 

For et elendig svar.

Dette kommer helt an på hvilken aktivitetsplan man har, hvor syk man er osv.

Jeg har fått min AAP fornyet automatisk hver eneste gang, men jeg har vært på møter med saksbehandler, oppdatert legeerklæring og gått i behandling som jeg skulle mellom fornyingene.

Anonymkode: 3bc96...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...