Gå til innhold

Hva er mest skremmende i framtiden?

Fremhevede innlegg

Gjest Halvveis
Skrevet (endret)

MDG i regjering med statsminister eller Trump som president?

Eller begge deler:tongue:

Endret av Halvveis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trump som president. Definitivt.

Anonymkode: 04333...a87

• Liker 4
Skrevet

Trump som president vil vere en skandale for verden.

Skrevet

Hillary Clinton som president er en større trussel mot verdensfreden og mennesker som befinner seg utenfor Amerikas grenser. Mens Trump sannsynligvis ville ha ha isolert Amerika i stor grad (og blitt sett på som en vits), ønsker krigshisseren Hillary Clinton en intervensjonistisk politikk hvor Amerika blander seg inn i andre lands indre anliggender.  

• Liker 2
Skrevet

Trump

Anonymkode: 068a3...5b0

Skrevet

Med Trump som president ville jeg følt meg nesten like utrygg som jeg gjør med Obama som president. 

Men det er en fordel med Trump, og det er at han er sier det han tenker, Man vet hvor man har Trump. Obama har en mer utspekulert fremgangsmåte. Trump er en ulv i ulveklær.  Obama er en ulv i fåreklær. 

Anonymkode: 9c1d5...198

Skrevet

For oss her i landet så ville det uten tvil blitt MDG for min del. 

• Liker 1
Skrevet

Den økende innvandring 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Pterinochilus skrev:

Hillary Clinton som president er en større trussel mot verdensfreden og mennesker som befinner seg utenfor Amerikas grenser. Mens Trump sannsynligvis ville ha ha isolert Amerika i stor grad (og blitt sett på som en vits), ønsker krigshisseren Hillary Clinton en intervensjonistisk politikk hvor Amerika blander seg inn i andre lands indre anliggender.  

Trump blander seg også inn i andre lands indre anliggender. Han sier rett ut at han vil fjerne diktatoren i Nord-Korea. Når målet er å fjerne et annet lands leder pakker han det ikke inn i pene ord som "kjempe for demokrati" og "beskytte sivile", slik Obama gjør. Trump  sier rett ut at han vil få Kim Jong-un til å forsvinne, og at han vil tvinge Kina med makt hvis de ikke hjelper han med det. 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/slik-vil-trump-faa-kim-jong-un-til-aa-forsvinne/a/23614646/

Anonymkode: 9c1d5...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...