AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Nå skal det sies at jeg ikke holder på med noen ulovlig snoking... Dvs, jeg snoker via min egen fb -side, som oftest før og under dating med en fyr. Og jeg føler meg ganske flink om jeg kan si det selv. Skal jo ikke så mye til for å finne ut hvem han enten holder på med, hvem han liker og hvem som evnt er interessert i ham... Men det ødelegger sykt mye for meg!! Jeg burde nok ikke holde på på denne måten! Jeg blir avhengig av å sjekke kommentarer, likes, bilder.... Og som nå da.. Finner ut ting jeg ikke burde, og blir kjempeusikker på både meg selv og hele fyren. Er det andre her inne som holder på på samme måten? Og hva gjør dere når det går for langt og du finner ut ting du helst ikke bør vite? Det er som en sykdom. Snokesyndromet... Anonymkode: ffdd1...c7f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Jeg er så dårlig på det facebook greiene så nei det gidder jeg ikke sette meg inn i. Mulig jeg har sneket litt på profilen til en spesiell men det er bare for å se bilder av vedkommende. Anonymkode: f6d9e...121
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Største problemet er at du tror du er flink til det. Alt er basert på antagelser fra din side. Når du tror du har funnet ut av noe, så forsterker det inntrykket av at "du er flink" til å finne ut. Ikke vær så skråsikker, det er antaglig ikke helt slik du forestiller deg. Anonymkode: a6e10...ffd 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Et relevant spørsmål kan være: Burde han være sjalu hvis du ser din egen profil utenifra med snokeegenskapene(likes du gir etc) dine? Mener du han bør være sjalu ut i fra det du faktisk gjør? Anonymkode: a6e10...ffd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Største problemet er at du tror du er flink til det. Alt er basert på antagelser fra din side. Når du tror du har funnet ut av noe, så forsterker det inntrykket av at "du er flink" til å finne ut. Ikke vær så skråsikker, det er antaglig ikke helt slik du forestiller deg. Anonymkode: a6e10...ffd Usaklig. Driver man mye med noe, blir man ofte flink. Det er jo åpenbart at TS er såpass flink at det er blitt et problem for henne. Virker som du lar deg provosere av at noen sier de er flink til noe, når du gidder å poste et slikt innlegg, uten å svare på det TS spør om. Er det slik at du ser det som din oppgave å håndheve janteloven? TS, du må bare tvinge deg selv til å la være. Husk at det er mye i livet som ikke kommer frem på FB eller nettet, og det er mye "late som" i sosiale medier. Du vil aldri kunne vite den hele og fulle sannhet fra FB. Så skal du bli ordentlig kjent med noen MÅ du være åpen for å endre inntrykket du har fått på sosiale medier. Det er ingen annen måte enn å la være eller minne deg på at det ikke er "sannheten". Anonymkode: a58b6...84c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Største problemet er at du tror du er flink til det. Alt er basert på antagelser fra din side. Når du tror du har funnet ut av noe, så forsterker det inntrykket av at "du er flink" til å finne ut. Ikke vær så skråsikker, det er antaglig ikke helt slik du forestiller deg. Anonymkode: a6e10...ffd Enig. Anonymkode: e9c96...acb
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Usaklig. Driver man mye med noe, blir man ofte flink. Det er jo åpenbart at TS er såpass flink at det er blitt et problem for henne. Virker som du lar deg provosere av at noen sier de er flink til noe, når du gidder å poste et slikt innlegg, uten å svare på det TS spør om. Er det slik at du ser det som din oppgave å håndheve janteloven? TS, du må bare tvinge deg selv til å la være. Husk at det er mye i livet som ikke kommer frem på FB eller nettet, og det er mye "late som" i sosiale medier. Du vil aldri kunne vite den hele og fulle sannhet fra FB. Så skal du bli ordentlig kjent med noen MÅ du være åpen for å endre inntrykket du har fått på sosiale medier. Det er ingen annen måte enn å la være eller minne deg på at det ikke er "sannheten". Anonymkode: a58b6...84c Alle og enhver kan jo finne ut det meste om de bare gidder, Poenget her er om man ar en tendens til å feiltolke infoen man finner, eller om man tolker den korrekt. Om TS er i den første eller andre kategorien, vet vi ikke. Anonymkode: e9c96...acb
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #8 Skrevet 16. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Usaklig. Driver man mye med noe, blir man ofte flink. Det er jo åpenbart at TS er såpass flink at det er blitt et problem for henne. Virker som du lar deg provosere av at noen sier de er flink til noe, når du gidder å poste et slikt innlegg, uten å svare på det TS spør om. Er det slik at du ser det som din oppgave å håndheve janteloven? TS, du må bare tvinge deg selv til å la være. Husk at det er mye i livet som ikke kommer frem på FB eller nettet, og det er mye "late som" i sosiale medier. Du vil aldri kunne vite den hele og fulle sannhet fra FB. Så skal du bli ordentlig kjent med noen MÅ du være åpen for å endre inntrykket du har fått på sosiale medier. Det er ingen annen måte enn å la være eller minne deg på at det ikke er "sannheten". Anonymkode: a58b6...84c Syns du er litt tvedydig i kommentaren din. Først angriper du det jeg skrev, for så å være enig i sluttsitatet. Påpeker at hun ikke har noen måte å verifisere antagelsene på. Dersom man er inneforstått med det, kan det lette på trykket til å bli usikker på både han og seg selv. Anonymkode: a6e10...ffd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #9 Skrevet 16. februar 2016 Dater du bare folk du er venn med på fb, eller har alle du dater åpen profil??? Jeg bare spør, for det er da ikke lett å finne ut stort ut fra FB med mindre man er venn med de. Mulig jeg er gammeldags, men jeg er helt bevisst på å ikke legge til folk som venner på FB med mindre de virkelig er venner, nettopp fordi jeg ikke har behov for at andre skal snoke i livet mitt. Og hvem jeg dater har jeg virkelig ikke behov for å dele med mange andre før det er noe seriøst, så jeg ville da aldri lagt til de på fb og i tillegg likt eller kommentert noe på profilene. men jo, jeg har jo sett eksempler på folk som gjør det. Og vet om noen som har oppdaget at de har blitt dumpet via FB også. Hurra for dagens informasjonssamfunn! Anonymkode: 14694...38c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå