Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen har søkt på Stovner vgs uten ungdomsrett og kommet inn?:hoppendeglad:

Anonymkode: 322bb...942

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner mange på Stovner, og det er en sånn skole som "alle" kommer inn på. Man må ha jævlig dårlig snitt for å ikke komme inn for å si det sånn. 98'er kullet hadde en med 0.0 i snitt som kom inn.

Anonymkode: 2798f...bd7

  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner mange på Stovner, og det er en sånn skole som "alle" kommer inn på. Man må ha jævlig dårlig snitt for å ikke komme inn for å si det sånn. 98'er kullet hadde en med 0.0 i snitt som kom inn.

Anonymkode: 2798f...bd7

Tror du jeg har sjangse til å komme inn uten ungdomsrett ? Har jo 4,2 fra ungdomsskolen

Anonymkode: 322bb...942

  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner mange på Stovner, og det er en sånn skole som "alle" kommer inn på. Man må ha jævlig dårlig snitt for å ikke komme inn for å si det sånn. 98'er kullet hadde en med 0.0 i snitt som kom inn.

Anonymkode: 2798f...

 

Og er det lett å få gode karakter ?

Anonymkode: 322bb...942

Skrevet

Uhm.. Tror ikke studiespesialisering tar inn noen uten ungdomsrett.  Isåfall bør du ha en spesialavtale med skolen. 

Anonymkode: 6b6cc...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...