AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Sikkert litt dumt spørsmål, men de to siste gangene jeg har vært hos gynekologen har jeg fått beskjed om at jeg har sopp der nede, og må spise mer yoghurt. Men dette er jo ikke noe jeg merker selv. Så hvordan merker dere som pleier å ha det, at dere har det? Vil jo gjerne ha et friskt underliv selv om det ikke plager meg i særlig grad om det ikke er det he he. Anonymkode: 0769e...b32
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Fikk du ikke beskjed om å kjøpe Canesten eller fikk resept på Diflucan? Soppinfeksjon bør behandles, og å spise yougurt hjelper ikke. Man kan merke det ulikt, noen få hvitaktig, tykk utflod, det er rødhet, kløe og svie. Det kan også smitte til partner, så han bør behandles også. Anonymkode: 53ff5...17c
_Bissy_ Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Jeg får lett svie og en veldig kløe... Har alltid brukt Canesten kombipakning. 1 vaginal stikkpille som tas om kvelden og krem som man smører på en liten uke etterpå. Fungerer hver gang
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Har sånn kronisk sopp, så er ikke alltid jeg blir plaget. Når symptomene viser seg så er det at kjønnsleppene (indre) blir røde, sparsom eller veldig mye utflod (litt tykk, hvit), lukter litt "øl" eller funky der nede. I tillegg klør det litt i åpningen og svir under sex. Får en slags tørr følelse i underlivet. Tar stikkpille og krem fra Canesten. Hvis det ikke forsvinner tar jeg en Diflucan (som ikke lengre er reseptbelagt). Anonymkode: a7e63...692 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sånn kronisk sopp, så er ikke alltid jeg blir plaget. Når symptomene viser seg så er det at kjønnsleppene (indre) blir røde, sparsom eller veldig mye utflod (litt tykk, hvit), lukter litt "øl" eller funky der nede. I tillegg klør det litt i åpningen og svir under sex. Får en slags tørr følelse i underlivet. Tar stikkpille og krem fra Canesten. Hvis det ikke forsvinner tar jeg en Diflucan (som ikke lengre er reseptbelagt). Anonymkode: a7e63...692 Diflucan på resept koster 45 kr, i motsetning til over 200 kr om man kjøper den reseptfritt. Anonymkode: 53ff5...17c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå