AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hei, jeg har nylig begynt på p-piller, men har gått på p-piller tidligere. Jeg hadde mensen, og begynte på nye p-piller den 4 mensdagen, men meg og kjæresten hadde hatt samleie uten beskyttelse før jeg begynte på p-piller, men prøvde og bruke kondom som oftest. Jeg ble da lettet når jeg fikk mensen, men etter jeg hadde tatt 6 p-piller hadde vi igjen ubeskyttet, dum som vi er klarte vi ikke vente(vil ikke gå mer inn på det, vet at det var dumt) men nå når jeg har tatt p-piller i to uker, har jeg fått en blødning, har blødd nå smått i 2 dager. Det er veldig tynt blod men jeg lurte på om det kunne være en mellomblødning og har ikke hatt tampong i, men idag når jeg våknet hadde jeg blødd igjennom. Dette er jo mye tidligere enn hva jeg egentlig skulle hatt mens. Har tidligere gått på p-piller uten problemer, og alltid vært regelmessig både når jeg har gått på p-piller og ikke gått på p-piller. Noen som aner hva dette kan være Anonymkode: f7c89...635
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå