AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hei! Siden fødsel (akutt ks) i midten av desember har jeg plagdes med hard avføring. Så hard at jeg ikke får det ut uten å få rift og blod på papiret. Det gjør såååå vondt, og bruker sinnsykt lang tid på å få noe ut, og må "hjelpe" med å presse rundt om dere skjønner. Dette har jeg hatt altså konstant i 2 mnd... Hvorfor? Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Hva funker imot dette? flaut å spørre så dette kommer anonymt... Mvh en dame som er lei av å grue seg til å gjøre nr 2. Anonymkode: eae46...d9f
BlondieKeiko Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Lactulose! (Også kjent som duphalac)! Et must!! Kjøpes på apoteket forhindrer hard mage! Obs: husk å drikke nok vann
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 43 minutter siden, BlondieKeiko skrev: Lactulose! (Også kjent som duphalac)! Et must!! Kjøpes på apoteket forhindrer hard mage! Obs: husk å drikke nok vann Ååå tusen takk, det skal jeg prøve drikker mye vann, da jeg anmer og er tørst konstant 😄 Anonymkode: eae46...d9f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå