Gå til innhold

Hodepine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt så sykt vondt i hodet i kveld. Det er på grensen til at jeg begynner å grine og jeg aner ikke hvorfor, jeg bruker aldri å ha noe vondt i hodet. Det sitter liksom fremme i pannen, på venstre side. 

Vet som sagt ikke hva det kommer av, men noen som har noen tips til hva man gjør med hodepine? Tenker at det beste er å sove, men har noe lekse jeg må gjøre ferdig, så kan ikke sove enda. 

Anonymkode: 5ed09...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk rikelig, spis og ta smertestillende. Dersom den leksen ikke er så viktig ville jeg ha droppet den og heller sovet. Får håpe du blir bedre. 

Anonymkode: 0c6c0...2ff

Skrevet

Sov! Det er det eneste som kan funke for min del om ikke håndkjøpssmertestillende tar dritten. Sov gjerne i et mørkt og kjølig rom, med god og varm dyne, så slapper du godt av.

God bedring, det er fælt å ha slik hodepine!

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drikk rikelig, spis og ta smertestillende. Dersom den leksen ikke er så viktig ville jeg ha droppet den og heller sovet. Får håpe du blir bedre. 

Anonymkode: 0c6c0...2ff

16 timer siden, Sulfina skrev:

Sov! Det er det eneste som kan funke for min del om ikke håndkjøpssmertestillende tar dritten. Sov gjerne i et mørkt og kjølig rom, med god og varm dyne, så slapper du godt av.

God bedring, det er fælt å ha slik hodepine!

Takk for tips. Gikk og la meg, og selv om jeg har vondt i hodet i dag også, så er det mye bedre enn i går :)

Anonymkode: 5ed09...d46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...