AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Er det vanlig at 15-16-åringer setter inn p-stav? Noen med erfaring? Anonymkode: 50ba5...a63
Gjest haze Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Ja, det er vanlig. Dog ville jeg heller anbefalt deg å vente til du er litt eldre. Jeg begynte med p-piller når jeg var 16 og hadde det ikke vært av årsaker hadde jeg fremdeles gått på dem idag, framfor p-stav. Du har mye mer kontroll over menssyklus osv når du bruker p-piller. EDIT: Eventuelt hvis det er din datter det er snakk om, så ville jeg heller anbefalt henne p-piller! Endret 15. februar 2016 av haze
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Hva som er vqnlig eller uvanlig er uvesentlig, synes jeg. Ikke alle unge jenter klarer å adminstrere en p pille til fast tid 24/7. Har en ungdom sex, så er det viktigste å prioritere sikker prevensjon. 16 år og gravid er ikke særlig tøft, i dagens samfunn. Anonymkode: 8df71...07e 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Lur prevensjon for unge jenter. Men vil anbefale å teste ut feks Cerazette noen måneder først, så du ser om du får noen bivirkninger. Enklere å slutte med piller enn å ta ut en pasta. Anonymkode: bc95c...0dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå