Gå til innhold

Hvor mange dater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange dater "må" man ha, før det begynner å bli litt mer enn kun dating? Sånn i mellomfasen liksom? 

Anonymkode: a0c8d...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel ganske mye an på kjemi og hvor mye dere åpner dere for hverandre og sånne ting. Jeg datet en fyr der jeg etter 10 dates fortsatt følte at han var en temmelig fremmed fyr. Nå dater jeg en der jeg følte totalt motsatt allerede før vi hadde sex. 3. date var vi hjemme hos meg og ble sittende ved kjøkkenbordet og prate hele kvelden og natten til han gikk hjem i 7-tiden om morgenen. Neste date hadde vi sex og ble enige om å ikke date andre. 

Anonymkode: fd91f...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer nok veldig på hvor ofte man møtes osv. Jeg følte at vi var i en mellomfase etter to måneder, men nå har den mellomfasen vart utrolig lenge også. Vi er vel litt trege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige jeg datet følte jeg det var mellomfase nesten med en gang, ting gikk veldig bra og jeg hadde umiddelbart null behov for å treffe andre. Etter kanskje 3. date var det ganske gjensidig at vi skulle fortsette å ses og ikke avtale gang på gang.

Anonymkode: c0b3d...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en date, pratet intenst i en måned (var på hver sin side av landet), og da jeg møtte han etter den perioden igjen var det ganske klart at det var mer enn bare en date og to. Andre har det gått flere måneder med før en har bevegd seg mot en mellomfase/noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sist ble jeg spurt på 4. date om det var så at vi skulle se om vi fikk dette til å funke, og droppe å date andre og sånt... Da er man vel i mellomfasen. Er kjemien god så kommer man ganske fort dit tenker jeg. Begynner det å ta lang tid ville jeg vært skeptisk til hele greia.

Hvor lang så den mellomfasen blir er en heeeelt annen sak...

Anonymkode: 35c76...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...