Gå til innhold

Ny vibrator. erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lyst på ny vibrator, og har god erfaring med LELO og Swan, men fikk lyst til å prøve noe nytt.

Fant denne http://kosetid.no/shop/index.php?route=product/product&product_id=46210

og lurer på om det er noen her inne som har erfaringer med den? Virker veldig rimelig i forhold til kvaliteten som beskrives, så jeg tenkte det kunne være en ny fabrikkant som prøver å få fotfeste.

Anonymkode: 00742...038

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shots er produsenten og er generelt kjent for produkter av elendig kvalitet... men serien Vive skal vist være bedre enn resten av produktene de lager... det skal vel i grunn ikke så mye til ;-)
Tror at de eneste som egentlig selger dette merket i Norge, er club4shop og de andre butikkene som er identiske, men har andre navn (kosetid er identisk med club4shop... har til og med samme telefon nummer til kundeservice)
Det er ganske mange av de...

Men tror uansett ikke du skal forvente noe LELO eller swan kvalitet...

Anonymkode: f090a...3e5

Skrevet

OP her.

Jeg kikka litt rundt og fant serien på flere webshops og butikker. Blant annet en på Hamar og hos en nettbutikk som het vibrer, de så ikke så like ut som den første jeg linka til.

Jeg tror nesten jeg tar sjansen og bestiller en så får vi se om de er verdt penga. Er den ikke det har butikken ihvertfall mistet en fremtidig kunde.

skal oppdatere etterhvert :)

Skrevet

Koden iridium gir deg 15% rabatt hos vibrer.no

Bare tenkte å nevne det siden du nevner butikken som mulig sted å handle hos :)

Skrevet

Pakka ble bestilt og mottatt dagen etter.

Kan helt ærlig si at den skuffa virkelig ikke :) Kraftigere vibrasjoner enn Gigi'en jeg hadde fra før av, så nå får den bli liggende i skuffa en stund.

God overflate, kjempefin og se på...... men før jeg skryter altformye må jeg vel se hvordan den er over tid. men hittil 5 av 5 stjerner fra meg

Skrevet

Den er ikke litt spiss? Ville vært redd for at den trapp livmormunnen :P

Anonymkode: cba58...79c

Skrevet

>>Den "spisse" delen er virkelig myk og god og treffer g-punktet helt fantastisk.

angrer ikke på kjøpet og vil nok vurdere flere av samme merke :)

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

>>Den "spisse" delen er virkelig myk og god og treffer g-punktet helt fantastisk.

angrer ikke på kjøpet og vil nok vurdere flere av samme merke :)

Ok ;)

Anonymkode: cba58...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...