AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Jeg har en (lei) tendens til å KUN tiltrekke meg menn i utelivsbransjen, uten at jeg vet helt hvorfor. Nå er det slik at jeg har litt lei erfaring med disse - men jeg kan vel ikke dra alle over én kam.. Har blitt invitert på date av en bartender (han er 38) og er usikker på om jeg burde si ja eller nei.. Er lei av å bare være grei nok for sex. Burde jeg give it a try? Anonymkode: d2577...d62
Dina86 Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Hvor gammel er du da? Hvis du er lei av at det bare blir sex og ingenting mer burde du holde igjen til du føler det er en du vil bli sammen med. Syns du kan gi det en sjanse hvis du har lyst. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 26. Jeg har ikke sex med alle jeg går på date med, men når det blir foreslått "å gå hjem til han for en glass vin" på slutten av første date:/ Begynner å gå på selvtilitten løs at menn forventer sex første kvelden og plutselig mister interessen når jeg ikke blir med hjem.. Anonymkode: d2577...d62
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 + at jeg har en følelse av at bartendere sjekker opp nye damer hver uke.. Men får vel gi han en sjangs Anonymkode: d2577...d62
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en (lei) tendens til å KUN tiltrekke meg menn i utelivsbransjen, uten at jeg vet helt hvorfor. Nå er det slik at jeg har litt lei erfaring med disse - men jeg kan vel ikke dra alle over én kam.. Har blitt invitert på date av en bartender (han er 38) og er usikker på om jeg burde si ja eller nei.. Er lei av å bare være grei nok for sex. Burde jeg give it a try? Anonymkode: d2577...d62 Bartendere spør jenter ut hver vakt de har så jeg ville takket nei inntill jeg ble godt kjent med hvordan han oppførte seg ved å henge mer på den klubben å observere hvordan han henvender seg til andre jenter før jeg ville vurdert han Anonymkode: 49e1f...be8 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 En date med en 38 år gammel bartender tror jeg at jeg hadde takket nei til, for å være helt ærlig. Anonymkode: 426cd...833 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bartendere spør jenter ut hver vakt de har så jeg ville takket nei inntill jeg ble godt kjent med hvordan han oppførte seg ved å henge mer på den klubben å observere hvordan han henvender seg til andre jenter før jeg ville vurdert han Anonymkode: 49e1f...be8 Det kommer jeg ikke til å gjøre, det blir litt for stalkeraktig for min del TS Anonymkode: d2577...d62
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #8 Skrevet 16. februar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: En date med en 38 år gammel bartender tror jeg at jeg hadde takket nei til, for å være helt ærlig. Anonymkode: 426cd...833 Fordi du tenker han sjekker opp hva som helst? TS Anonymkode: d2577...d62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå