Gå til innhold

Du er så kald og hjerteløs!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg får høre relativt ofte. 

Jeg ble singel for ca 1 år siden, han var utro, manipulerende, en smule voldelig etc etc. Veldig glad jeg kom meg vekk, til slutt. 

Etter han har jeg blitt veldig kritisk til menn generelt. Jeg tror han trakket på hver eneste følelse jeg har i kroppen, det føles hvertfall slik. Jeg er over han, det tok meg bare et par mnd fra kjeller til toppetasje igjen heldigvis (ikke verd det heller) men jeg er så utrolig lite tolerant etter dette! Blir det litt for mye mas, litt for innpåslitent osv. Så blir jeg irritert og trekker meg unnna, slutter å snakke med den eventuelle mannen som viser interesse og ja. 

Jeg tåler det ikke. Hvis menn skal gi meg klem så trekker jeg meg unna fordi det er ubehagelig, vil de stryke på meg etc så blir jeg nesten full i angst? Hva i alle dager.... Det er utrolig slitsomt. 

Jeg ofrer ikke eksen en tanke i hverdagen, men når jeg sover så drømmer jeg om han. At han er blitt så snill, god og respektfull. Underbevisstheten min kødder med meg tror jeg. 

Gikk til psykolog en god stund etter bruddet da det går hskket dypere enn kun utroskap osv. Fsnt ut endel greier om han. Men uansett, han sier at jeg har et relativt avstumpet følelsesliv og dette har jeg hatt siden barndommen pga min far og no har min eks gjort det verre. 

Jeg vil jo ikke ha det slik, jobber med det hver dag. Men føler at jo mer jeg jobber imot det jo værre blir det. Vet ikke hvor jeg vil med dette da men kanskje noen her er i lignende situasjon etc? Kjipt å bli kalt kald og hjerteløs når jeg egentlig er tvers igjennom varm og hjertefull haha. :-p 

Har ikke hatt ny kjæreste siden eksen, kun hatt pulevenn. Da jeg har needs som alle andre. 

Jeg er 25 år og jente :-)

Anonymkode: 73c24...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok enkelt og greit bare tørre å åpne deg igjen, selv om å faktisk gjøre det er langt fra enkelt og greit.

Anonymkode: 5c35f...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok enkelt og greit bare tørre å åpne deg igjen, selv om å faktisk gjøre det er langt fra enkelt og greit.

Anonymkode: 5c35f...a70

Jeg vet. Har prøvd på det. Går fint en stund, men så blir jeg redd og bare avvsier igjen. Irriterende at en fyr skal gjøre så stor skade.

Anonymkode: 73c24...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fått høre den der. Men i realiteten er jeg virkelig møkk redd etter noen grusomme hendelser med menn. Det er vanskelig å tørre å stole helt på en mann igjen og tid er viktig. 

Anonymkode: dec56...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Det er ingen menneskerett å finne med en ny mann. Mange kvinner klarer det heller ikke. Du finner tusenvis av disse på KG.

Når TS er såpass skadet følelsesmessig så synes jeg egentlig synd på hennes neste beiler.

Han kommer til å lide under å bli sammenlignet med enn djevelen TS hadde før.

Det beste er nok at TS tar seg en så lang pause at hun klarer å legge bort sine gamle elskere på hylla for godt!

Anonymkode: c044e...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære TS, det er trist å lese om din situasjon, men følelser er ikke noe man alltid kan kontrollere. Det er sikkert det siste du vil høre, men du bør nok la det gå en stund før du prøver igjen. Du må finne deg selv på nytt, for etter en slik opplevelse du har hatt, så kan psyken bruke mange, mange år på å bli helt seg selv igjen. 

Du kan godt si at du aldri ofrer han en tanke, men underbevisstheten din gjør det. Du drømmer om hvordan du mener han burde vært, og derfor er du ikke helt over han enda. Hjernen din prøver egentlig bare å rettferdiggjøre det han gjorde mot deg, ved og sette han i et godt lys.

Jeg håper du kommer deg over dette, men noen sliter med slike ting i mange år før de finner lykken på ny. Ikke press deg selv, men la ting roe seg ned i ditt eget tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Det er ingen menneskerett å finne med en ny mann. Mange kvinner klarer det heller ikke. Du finner tusenvis av disse på KG.

Når TS er såpass skadet følelsesmessig så synes jeg egentlig synd på hennes neste beiler.

Han kommer til å lide under å bli sammenlignet med enn djevelen TS hadde før.

Det beste er nok at TS tar seg en så lang pause at hun klarer å legge bort sine gamle elskere på hylla for godt!

Anonymkode: c044e...738

Har ingen store planer om å finne meg en ny beiler, vil ikke ødelegge noe som kunne blitt bra fordi jeg sliter med følelsene mine. Jeg er ikke dum. 

Anonymkode: 73c24...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...