Gå til innhold

Hva er formfull ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hele tiden trodd at jeg var formfull, altså store pupper og stor rumpe og lår, men nå fikk jeg nesten kjeft av ei venninne at jeg var da ikke formfull. Jeg var jo tynn! ??

Jeg er jo ikke tynn, jeg er jo normalvektig, med store former for å si det sånn :fnise:

Så hva er formfull i dine øyne, gjerne legg ved bilde

Min venninne er overvektig og mente at det var å være formfull

Anonymkode: 3481f...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk har ulikt syn på slike begreper. Noen mener noen som er tynn er mindre enn en som er slank, andre er uenig i det, osv.
Men formfull tenker jeg er over normalvektig iallfall. Kanskje hun mener du er nomalvektig med former, at det er en nyanse-forskjell der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formfull er slank, men med fyldige pupper, rumpe og lår. Kate Winslet er formfull.

Anonymkode: d27c7...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. Men mest er det vel at man har pupper og lår. Ofte hvis man har noen(en del) kilo ekstra. Men det finnes jo ingen fasit. Folk bruker det hipp som happ tror jeg. Den mest vanlig vil jeg påstå er litt ekstra kjøtt på pupper, rumpe, lår uavhengig av vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså noen kaller J.Law., Kim K, Beyonce, Christina Hendricks, Dita von Teese, Salma Hayek(har svære tits), Sofia Vegara. Det er veldig "individuelt". Personlig vil jeg ikke kalle en med kropp som J.Law. forfull. Det er forskjell på å være slank med en timeglassfigur og å være formfull.

Anonymkode: aafdd...121

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at om en kvinne bruker ordet formfull så betyr det overvektig.

Anonymkode: 81427...854

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ansett formfull, eller med former, som at man har former på de rette plassene. Som Marilyn Monroe. Men har fått med meg at mange i det siste har begynt å bruke dette på overvektige personer. Så i dag er det et dårlig ord, da så mange har forskjellige oppfatninger om hva det betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Når kvinner omtaler seg selv som "formfull" så antar jeg at de mener "tjukk". Tror ikke det er noen fasit på dette egentlig, vi har jo alle former i større eller mindre grad, og hva som anses som formfull er veldig individuelt. Men det er iallefall ikke et ord jeg ville brukt i en datingprofil om jeg ikke var overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formfull tenker jeg på store bryster og timeglassfigur. Man kan være både lubben og formfull og slank og formfull i mine øyne, men da må timeglassfiguren fortsatt være der. Har man mye fett på kroppen, der alt fettet samler seg på magen (typisk eplefigur) ser jeg ikke nødvendigvis på dem som formfulle, da det er fettvev som gir store bryster fremfor naturlig brystvev. Emily Ratajkowsi og Eva Green er for eksempel slanke og formfulle. Sofia Vegara og Salma Hayek er andre damer jeg ser på som enda mer typisk formfulle enn f.eks. Emily Ratajkowski, da de i tillegg har bredere hofter enn Emily. Faktisk ser jeg nesten på Candice Swanepoel som formfull også, selv om hun egentlig har små bryster når hun ikke bruker padding, på grunn av hoftene. 

Anonymkode: 18a86...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...