Gå til innhold

Slutta å klemme meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aner ikke hvorfor men han har sluttet å klemme meg og tar meg i hånden istedet selv på bursdagen min.....Men er hyggeligere nå enn før så hvorfor???  

Anonymkode: da93f...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvorfor men han har sluttet å klemme meg og tar meg i hånden istedet selv på bursdagen min.....Men er hyggeligere nå enn før så hvorfor???  

Anonymkode: da93f...c50

Vi er kollegaer og jeg er kvinne om det skulle være relevant. 

Anonymkode: da93f...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er kollegaer og jeg er kvinne om det skulle være relevant. 

Anonymkode: da93f...c50

Alt er vel relevant hvis du vil ha noe fornuftige svar på spørsmålet ditt..? :rolleyes:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere hatt sex? 

Anonymkode: f3681...80a

Nei men vi er litt på flørten og det sluttet ikke. Men vi er venner og snakker mye sammen. Påfallende at han unngår fysisk kontakt og at holder så avstand sånn da.

Anonymkode: da93f...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men vi er litt på flørten og det sluttet ikke. Men vi er venner og snakker mye sammen. Påfallende at han unngår fysisk kontakt og at holder så avstand sånn da.

Anonymkode: da93f...c50

Hvordan har dere flørtet? 

Anonymkode: f3681...80a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sjay skrev:

Alt er vel relevant hvis du vil ha noe fornuftige svar på spørsmålet ditt..? :rolleyes:

Sorry ikke sånn ment jeg så ikke svaret ditt mellom. Så selv at det var litt lite info hihi :-) 

Anonymkode: da93f...c50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men vi er litt på flørten og det sluttet ikke. Men vi er venner og snakker mye sammen. Påfallende at han unngår fysisk kontakt og at holder så avstand sånn da.

Anonymkode: da93f...c50

Vi er kollegaer og jeg er kvinne om det skulle være relevant. 

Anonymkode: da93f...c50

Spør han om hvorfor han har endret på det.

Kanskje han har fått kjæreste?

Noen bruker også avvisning bevisst av andre grunner (og veksler på å avvise og å være nær)

Anonymkode: a5217...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er kollegaer og jeg er kvinne om det skulle være relevant. 

Anonymkode: da93f...c50

Han er velredd for å bli anmeldt for seksuell trakassering

Anonymkode: ce57d...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvorfor men han har sluttet å klemme meg og tar meg i hånden istedet selv på bursdagen min.....Men er hyggeligere nå enn før så hvorfor???  

Anonymkode: da93f...c50

Er han hyggeligere nå enn før?

Kan du beskrive endringene og hvordan hyggeligere han er nå enn før?

Anonymkode: a5217...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare mer hyggelig og forteller meg personlige ting og hilser og hjelper meg mer enn før. Blunker til meg og det ligger en tone under og når jeg gjør respons foreksempel på ting som er litt... Koffert så liker han det men siden det ikke blir mer beholder jeg det vennskapelig når han ikke tar første steg men han veit hva jeg synes.  Så det var bare vennskapelig en stund så kald og så ble klapp på skulderen og klem til jul og bursdag borte bare men kjempe grei og fortsatt flørt kom tilbake.

Anonymkode: da93f...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er bare mer hyggelig og forteller meg personlige ting og hilser og hjelper meg mer enn før. Blunker til meg og det ligger en tone under og når jeg gjør respons foreksempel på ting som er litt... Koffert så liker han det men siden det ikke blir mer beholder jeg det vennskapelig når han ikke tar første steg men han veit hva jeg synes.  Så det var bare vennskapelig en stund så kald og så ble klapp på skulderen og klem til jul og bursdag borte bare men kjempe grei og fortsatt flørt kom tilbake.

Anonymkode: da93f...c50

Hmm

Leker han med deg?

Prøver han å gjøre deg avhengig av seg?

(Det trenger ikke å være slik, men jeg har kjennskap til lignende som du formidler om han)

Anonymkode: a5217...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm

Leker han med deg?

Prøver han å gjøre deg avhengig av seg?

(Det trenger ikke å være slik, men jeg har kjennskap til lignende som du formidler om han)

Anonymkode: a5217...035

Gjøre meg avhengig?

Tror du han er hard to get, ja på en jækelig barnslig måte eller bare fordi det underholder han....?  

Anonymkode: da93f...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

1) Gjøre meg avhengig?

2) Tror du han er hard to get, ja på en jækelig barnslig måte eller bare fordi det underholder han....?  

Anonymkode: da93f...c50

1) Ja. (sorry, jeg er for trøtt til å forklare nærmere om det. Håper at andre kan forklare)

2) Jeg vet ikke i så fall hvorfor han gjør det

Anonymkode: a5217...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spør han om hvorfor han har endret på det.

Kanskje han har fått kjæreste?

Noen bruker også avvisning bevisst av andre grunner (og veksler på å avvise og å være nær)

Anonymkode: a5217...035

Har ikke kjæreste. 

Huff håper ikke han har en taktikk med dette.  Hva bør jeg gjøre?  Ikke noe å samle på vel...

Anonymkode: da93f...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke kjæreste. 

Huff håper ikke han har en taktikk med dette.  Hva bør jeg gjøre?  Ikke noe å samle på vel...

Anonymkode: da93f...c50

Ta avstand fra han, er det jeg ville gjort

Anonymkode: a5217...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta avstand fra han, er det jeg ville gjort

Anonymkode: a5217...035

Hvis han tar mer initiativ da og kommer tilbake er han interessert. 

Anonymkode: f3681...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er bare mer hyggelig og forteller meg personlige ting og hilser og hjelper meg mer enn før. Blunker til meg og det ligger en tone under og når jeg gjør respons foreksempel på ting som er litt... Koffert så liker han det men siden det ikke blir mer beholder jeg det vennskapelig når han ikke tar første steg men han veit hva jeg synes.  Så det var bare vennskapelig en stund så kald og så ble klapp på skulderen og klem til jul og bursdag borte bare men kjempe grei og fortsatt flørt kom tilbake.

Anonymkode: da93f...c50

Kanskje han liker deg godt, men ikke SÅ godt at han får seg til å ta skrittet og vise at han er skikkelig interessert.  Ikke sikkert han er beviss på dette selv.  Noen ganger er han mer tiltrukket enn andre ganger muligens, og derfor skifter oppførselen.  Har hatt det slik selv overfor en som likte meg.  Men så ble HAN fjernere, viste seg at han hadde begynte å date en annen.  Syntes det var trist, men da var det for sent.  Kanskje du skulle ta et skritt selv, muligens han får øynene skikkelig opp for deg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han tar mer initiativ da og kommer tilbake er han interessert. 

Anonymkode: f3681...80a

Det er umulig for meg å vite om han da er interessert, og om hva han er interessert i.

Og om det jeg skrev om at han evt prøver å gjøre deg avhengig av ham: En annen beskrivelse av dette, er at noen gjør deg hektet på vedkommende ved å f.eks veksle mellom å være nær/ kjærlig/ å klemme/ annet og det å være avvisende/ ta avstand/ annet/ mishandling (i mange tilfeller).

Det finnes mye info om dette, også her på Kvinneguiden. Det finnes også en Blogg om Hekta (jeg er usikker på om det er denne http://hektablogg.blogspot.no/

som jeg har hørt om tidligere)

 

Anonymkode: a5217...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...