Gå til innhold

Er bekymra urinveisinfeksjon igjen :-(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på legevakten nettopp,for tissa blod,og det var  en kraftig urinveisinfeksjon. 

Er litt bekymra, for jeg hadde det,9 november i fjor også, og før det var det 1 år siden. Er det normalt å få det 2 ganger på 3 mnd? Er livredd det kan være kreft som er årsak til infeksjonen :-( 

Hadde cystioskopi av blæren desember 2015,altok.var grunnet ubehag i blæren..

Er dette ofte?

Tisset dere blod?

Hilsen bekymra

Anonymkode: c98c4...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan komme tilbake. Det er ikke nok ikke uvanlig. Jeg avsluttet selv en kur for en uke siden, men lurer på om jeg fortsatt har UVI selv om det ikke gjør vondt å tisse nå. Men jeg flyr fortsatt mye på do og føler jeg ofte må tisse selv om jeg ikke må. Jeg har ikke tisset blod.

Legg fra deg tanken på kreft. Du har en kraftig UVI og får nå behandling. UVI er noe skikkelig herk! 

Anonymkode: 8e23e...71f

Gjest førstedamen
Skrevet

Du sliter tydeligvis med urinveisinfeksjon. Finnes tabletter mot dette. Var plaget med dette før, og du burde ta det opp med legen din. Drikker du tranebærsaft?

Hva har du på deg om vinteren er det viktigste egentlig, da dette vil "redde" deg mot urinveisinfeksjon, det er ikke bare en myte. Kle deg godt, og ikke sitt ute med rompa på noe kaldt :)

Skrevet

Jeg har tisset blod ved urinveisinfeksjon flere ganger. Det er ikke uvanlig å ha urinveisinfeksjoner flere ganger innenfor et kort tidsrom.

Anonymkode: 77334...9e7

Gjest Linaria
Skrevet

Har hørt at det ikke er uvanlig å ha det så ofte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...