Gå til innhold

Er denne kjolen vakker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, den var vakker, men også litt rar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott, men er redd hver eneste føflekk eller myggestikk vil stikke seg ut.

Og man må være slank, men ikke så skjellettet tyter gjennom stoffet.

Anonymkode: 1cf47...f8f

Skrevet

Synes ikke noe særlig om den. Ser ut som rumpa og lårene ble én lang rumpe.  Så tynn og kroppsnær at jeg lurer på hvor gjennomsiktig den er og om man kan ha undertøy under noe sånt:P Jeg liker nok litt mer blonder eller pynt av noe slag på.

Anonymkode: ddf1c...d13

Skrevet

Synes den var veldig flott! Med hårfrisyren, stylingen og alt syntes jeg hun minnet meg litt om Grace Kelly. Altså likheten mellom Grace's bryllupskjole og denne var liten, men hele inntrykket synes jeg var veldig elegant og klassisk. Men man må ha kroppen og utseende til å bære den synes jeg. Synes det er forfriskende å se noe annet enn disse bløtkakene/ cupcakes av kjoler.

• Liker 1
Skrevet

WOW! Den var kjempe fin! Elegant og ren. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja,veldig vakker.

Om du er slank og er pen trenger du ikke mer enn en enkelt kjole som dette.De som må ha kjoler med masse krimskrams er ofte folk som har ting de trenger å skjule.

Anonymkode: 42be3...3af

Skrevet

Synes t-skjorteermene var litt rare, og stoffet ser skikkelig klengete ut. Av typen som alle føflekker, rynker, trusemerker osv. stikker ut og fremheves av. Krever også en veldig, veldig slank og stramt trent kropp med en viss høyde.

Skrevet

Ja, det syns jeg. Stilfull, elegant og vakkert vintage.

Skrevet

Synes den var fin! Enkel, men elegant. 

Anonymkode: 009be...b59

Skrevet

Pen kjole, men langt fra alle ville sett bra ut i den. Man må være høy og svært slank. Jeg er ikke så glad i sånn havfrue-fasong, men ellers var kjolen veldig fin. Ryggen var jo flott, ikke noe problem med åpen rygg så lenge den ikke er utringet foran.

Skrevet

Nydelig! Hadde den hatt blondeermer og litt mer tekstur på selve kjolen hadde den vært perfekt :hjerte: 

Åpen rygg er førstekriterie på min brudekjole :jepp: 

Skrevet

Nydelig! Men krever absolutt stram kropp og undertøy av ekstremt god kvalitet! 

Skrevet

Nydelig, men den hadde vært mye finere med dekket rygg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...