LucyLiu Skrevet 15. februar 2016 #21 Skrevet 15. februar 2016 Enkel, klassisk, den minner meg litt om Mette-Marits kjole. Er ingen fan av prinsessekjoler selv, men mulig at jeg hadde følt den var litt vel plain.
Xavana Skrevet 15. februar 2016 #22 Skrevet 15. februar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke brudekjole i mine øyne.. Ligna mer på en hvit, tettsittende, pen sommerkjole. Anonymkode: 5b607...6b8 Helt enig! 1
Poserose Skrevet 15. februar 2016 #23 Skrevet 15. februar 2016 Syns den var veldig fin! Men den er nok bare fin om man er høy, slank og fast.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #24 Skrevet 15. februar 2016 Elegant kjole. Men når det er sakt må en ha en veldig stram kropp for å bære denne kjolen. Den kan fort bli skivebom om en har litt muffintopp eller er litt bløt, veldig avslørende stoff.. Men på rett person kan den bli veldig bra. Anonymkode: 0cf98...423
Sheherasade Skrevet 15. februar 2016 #25 Skrevet 15. februar 2016 Den 14 février 2016 at 22.07, ElizabethTaylor skrev: Syns den var nydelig. Men er nok ikke alle som kunne brukt en slik kjole. Passer nok best kvinner med en typisk modell-kropp. Jeg syns det er herlig å se andre typer kjoler på norske bruder. Skikkelig lei de stroppløse prinsessekjolene jeg ser hvert bryllup. Jepp. Tiden er inne for mer mangfold enn bare stroppeløse kjoler. Jeg fant en modell fra noen år tilbake med halterneck.
Gjest Genevieve Skrevet 16. februar 2016 #26 Skrevet 16. februar 2016 veldig fin men hadde ikke passet meg liker litt mer blonder. Sikkert nydelig på deg TS
Eighth Planet Skrevet 17. februar 2016 #28 Skrevet 17. februar 2016 Brudekjolen min er "enkel". Jeg liker ikke masse blonder og strass, så jeg syntes jo denne er vakker. Jeg liker jo litt mer fylde i kjolen og noe jeg kan spise i uten at magen buler hehe. Ville nok ikke følt meg helt komfortabel i en slik kjole. Men har du "riktig" kropp syntes jeg den er veldig fin! De som syntes ryggen er for åpen, så syntes jeg det er mer classy og brudevennlig enn alle disse sweetheart necklines eller andre cuts som viser mye kløft... 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #29 Skrevet 17. februar 2016 Dersom en skal gå med den må en nok være typisk tynn og relativt "formløs" - altså nokså små bryster og ikke timeglassfasong(mer rett) og ganske høy. Men selv da tipper jeg stoffet er såpass glatt at alle konturer synes gjennom, så jeg tror ikke uttrykket blir helt som man ser for seg da heller. Jeg hadde valgt noe med mer tekstur i stoffet, som ikke krever at man nærmest går over seg selv med et strykejern liksom. Anonymkode: 139f7...7ce 2
Gjest Skrevet 19. februar 2016 #30 Skrevet 19. februar 2016 Helt grei, men da må man ha slik kropp som modellen har også!
Librarian Skrevet 19. februar 2016 #31 Skrevet 19. februar 2016 Kjempefin, bortsett fra ryggen synes jeg, pluss at den er en anelse for kroppsnær på rumpa for min smak. Men i hovedsak nydelig og elegant
Berit Skrevet 19. februar 2016 #32 Skrevet 19. februar 2016 Enkel og vakker. Men selv hadde jeg ikke valgt så tettsittende kjole uansett hvor flott kropp.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #33 Skrevet 19. februar 2016 Wow, jeg lurer på hvilke kjoler som foretrekkes av de som mener den der ikke var lekker. Anonymkode: 64e15...f56 3
Adara Skrevet 19. februar 2016 #34 Skrevet 19. februar 2016 Den var fin, og at den var kroppsnær som noen andre så pent kaller det, er den tingen som virkelig gjør kjolen. Den hadde ikke vært noe pen om den hadde vært noe løsere. Syntes ryggen var pen, men de stingene nedover korsryggen likte jeg ikke helt. Avbrøt kjolen på en klein måte. Ser for meg at en må være veldig fast i fisken eller ha ekstremt bra hold in undertøy for at den skal sitte like pent. Er dette en kjole du vurderer, TS?
Jolene Skrevet 19. februar 2016 #35 Skrevet 19. februar 2016 Horribel som brudekjole. Du bør være skambra trent for å kunne bruke den, være over en viss høyde for at kjolen skal komme til sin rett og ikke gifte deg i kirken. Ryggen synes jeg dessuten bare var grusom.
PaperFlower Skrevet 19. februar 2016 #37 Skrevet 19. februar 2016 Sikkert fin om man har en pen kropp og et pent ansikt (iogmed at kjolen i seg selv er veldig enkel) men for min personlige smak blir den litt kjedelig. Om jeg skulle ha hatt en tettsittende kjole som det der måtte det ha vært blonder og annet dill-dall på den.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #38 Skrevet 19. februar 2016 Kjempefin!! Om man synes den er for utringet i ryggen går det an å dekke ryggen med et tynt blondestoff. For de som synes den var kjedelig kunne et florlett blondestoff legges utenpå kjolestoffet. Da blir den ikke så avslørende heller om man ikke er like veltrent som en toppidrettsutøver Anonymkode: a8b19...104
appelsinjuice Skrevet 19. februar 2016 #39 Skrevet 19. februar 2016 Den var kjempefin på modellen på bildet, men dersom man er en ørliten anelse dvask i formen så kan en slik kjole lett bli seende kjedelig og uflatterende ut. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #40 Skrevet 19. februar 2016 Jeg likte ingenting ved kjolen. T-skjorteermer er hakket verre enn stroppeløs, ryggen er et kapittel for seg og det at den er så tettsittende er også et stort NEI. Anonymkode: a0318...201 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå