Gjest Badebuksa Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Jeg har tatt 3-5 paracet idag (legen har sagt 10 stk er helt ok!), har feber, vondt i halsen, hodepine, nesa gjør vondt, snørrer, dunker bak øynene, verker i pusten og jeg føler at jeg veier 280 kilo. Jeg spiser halspastiller og drikker iskald brus. MEN... jeg må bare spørre, er det noen som har noen tips eller triks mot forkjølelse? F.eks noen gode halspastiller (synes ikke zyx virker så godt) eller drikke man kan innta som lindrer. Vet om sitronte. Eller noe annet som virker bedre enn paracet? Den med koffein? Jeg husker Fleksnes påstod man kan jogge av seg forkjølelse?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Har vært syk i over en uke nå, feber, hoste, vond hals, osv, osv. Jeg har drukket solbærtoddy og spist Curamed sine halspastiller. Funket på meg Anonymkode: 9d310...ff6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Høres ut som influensa. Jeg liker å drikke kald appelsinjuice. Jeg blir fort dehydrert, og sliter med å drikke vann pga. ubehag i halsen. Juice går lettere ned for meg. Anonymkode: 8770b...d96
Gjest Badebuksa Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært syk i over en uke nå, feber, hoste, vond hals, osv, osv. Jeg har drukket solbærtoddy og spist Curamed sine halspastiller. Funket på meg Anonymkode: 9d310...ff6 Er vel noe som går... Takk for råd
Gjest Badebuksa Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som influensa. Jeg liker å drikke kald appelsinjuice. Jeg blir fort dehydrert, og sliter med å drikke vann pga. ubehag i halsen. Juice går lettere ned for meg. Anonymkode: 8770b...d96 Jeg er vaksinert mot influensa, er nok "bare" forkjølelse. Men det er noe dritt! Takk for råd. Verste nå er de leddkrampene. Og brain zaps. Typisk febersymptomer for meg. Jeg som har tatt vitamintilskudd og greier den siste mnd, så mye hjalp det
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Forkjølelse? Bare bagateller, jeg har lungebetennelse, hoster til jeg spyr, null matlyst, overlever på cloca cola og næringsdrikk. Pusten blir litt lettere av å sette på en kjele med vann, når vannet koker setter du på vifta og setter deg så tett inntil dampen du klarer og innhalerer dampen. 1 minutt er bra, 5 minutter er bedre. Vent og gjenta. Anonymkode: 87443...b6b 1
Gjest Badebuksa Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forkjølelse? Bare bagateller, jeg har lungebetennelse, hoster til jeg spyr, null matlyst, overlever på cloca cola og næringsdrikk. Pusten blir litt lettere av å sette på en kjele med vann, når vannet koker setter du på vifta og setter deg så tett inntil dampen du klarer og innhalerer dampen. 1 minutt er bra, 5 minutter er bedre. Vent og gjenta. Anonymkode: 87443...b6b Tror ikke vi skal konkurrere om hvem som er sykest altså. Jeg har mye annet å nevne, kronisk, som jeg ikke skriver om. Så ta det med ro. Du vinner ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 1 minutt siden, Badebuksa skrev: Tror ikke vi skal konkurrere om hvem som er sykest altså. Jeg har mye annet å nevne, kronisk, som jeg ikke skriver om. Så ta det med ro. Du vinner ikke. Har ikke tenkt å liste opp alle mine plager, satser på at antibiotikaen tar innersvingen på baseluskene. Syk og svak og dårlig bak konkurranse har ingenting for seg, se på hva du kan ikk e hvilke begrensinger og utfordringer du har. Husk, du ser meg ikke, kjennerMeg ikke og vet heller ikke hvem jeg er eller hva jeg har i tillegg til lungebetennelse. Anonymkode: 87443...b6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå