Gjest Margit Spat Skrevet 16. februar 2016 #21 Skrevet 16. februar 2016 (endret) @miaw Det er i alle fall reprise på TVNorge på lørdag kl 20.00. Vet ikke om de kjører flere repriser på noen av de andre TVN-kanalene. Endret 16. februar 2016 av Margit Spat
doktorproktor Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #22 Skrevet 18. februar 2016 (endret) Den 16.2.2016 at 19.17, Margit Spat skrev: Og jeg tenkte på Per Sundnes. Kanskje Erlend Elias er Sophie Elise og Per Sundnes’ hemmelige avkom Ang programmet: jeg kommer nok til å følge med. Jeg liker konseptet godt, selv om jeg synes castingen av det «vanlige» programmet (uten kjendiser) har vært for dårlig i det siste. Særlig forrige sesong. Det blir liksom noe annet når kjendiser skal prøve seg. De er mer vant til å by på seg selv, og kan i mange tilfeller gjøre litt mer ut av det å være på TV. Dessuten har i alle fall jeg laget meg et slags inntrykk av noen av dem på forhånd, og da er det spennende å se om det stemmer. Jeg heier litt ekstra på de som ikke er idrettsutøvere, for de stiller liksom med litt andre, og mer gjennomsnittlige, fysiske forutsetninger. Angående de som ikke er idrettsutøvere så synes det er tøft av dem å være med, og synes egentlig det var litt vel mange idrettsutøvere. Har det brukt å være så mange? Erlend Elias er nok neste mann ut, så Siri. Jonas er godt trent, så han holder vel en stund. Endret 18. februar 2016 av doktorproktor
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #23 Skrevet 20. februar 2016 Er det ingen som gidder å følge med på dette lenger? Anonymkode: a0e4b...162
punkyB Skrevet 20. februar 2016 #24 Skrevet 20. februar 2016 Jeg skal følge med - er jo litt annen profil på kjendisversjonen. Er jo en del gode utøvere med , noen kjekke (spes. Ulsrud) - noen morsomme (også Ulsrud) og da tenker jeg spesielt på Erlend Elias. Han byr jo på seg selv må jeg si - og tøft av han å pushe grensene sine med å sove ute i tauet MEN han er jo veldig pinglete ellers da. Jeg har fremdeles latterkrampe siden jeg så de filmene med han hvor han skulle trene - han var jo usedvanlig utrent.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #25 Skrevet 21. februar 2016 Trekker Siri seg i kveld eller?? Etter å ha sett teaseren for kveldens episode, fikk jeg for meg at hun ikke vil mer.... Erlend Elias er en tøffing. Tror han kommer seg et godt stykke nordover før det er hans tur å reise hjem. Anonymkode: 7cf94...1ec
doktorproktor Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #26 Skrevet 21. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Trekker Siri seg i kveld eller?? Etter å ha sett teaseren for kveldens episode, fikk jeg for meg at hun ikke vil mer.... Erlend Elias er en tøffing. Tror han kommer seg et godt stykke nordover før det er hans tur å reise hjem. Anonymkode: 7cf94...1ec Det virket nesten sånn når hun sier hun trengte psykolog i etterkant.. Samtidig er det ulikt henne å gi opp. Blir spennende å se!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #27 Skrevet 21. februar 2016 Var ikke en del av poenget med den segway-konkurransen å faktisk ta med seg alle de flagg-greiene? Fleire av deltakerne bare kastet fra seg de greiene, med en gang flaggene ble revet ned fra de stolpene. Anonymkode: a0e4b...162
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #28 Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor har alle disse deltakerne egentlig med seg noen store og tunge ryggsekker, når de skal gå lange fjellturer på denne måten? De skulle jo gå ned igjen nøyaktig samme vei, som de klatret opp på dette fjellet? Kunne de ikke bare ha lagt i fra seg alle ryggsekkene (og det tunge utstyret sitt) på bunnen før de begynte på klatreturen? Anonymkode: a0e4b...162
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #29 Skrevet 13. mars 2016 Har alle sammen sluttet å følge med på dette programmet ? Anonymkode: a0e4b...162
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #30 Skrevet 13. mars 2016 Jeg følger med! Var nok greit at Erlend Elias røk i dag. Dette opplegget er jo tøft nok for tidligere idrettsutøvere, så det må være helt vanvittig slitsomt for relativt utrente personer. (Jeg regner også Jonas som idrettsutøver, altså, veldig godt trent den karen). Har fått et veldig godt inntrykk av spesielt Anders og Ann Kristin. Måten de hjalp Erlend på, var flott. Jonas og Burre, for eksempel, virker ikke like hjelpsomme (eller bare veldig opptatt av å vinne). Anonymkode: d8db4...066
*Emma* Skrevet 14. mars 2016 #31 Skrevet 14. mars 2016 Jeg syns det er kjipt at det er så mange tidligere idrettsutøvere. Det blir jo ikke særlig rettferdig egentlig. Har det vært så skjevt fordelt med 'sporty folk og vanlige folk'? Når det er sånn som nå så har liksom de som har 'ikke idrettsutøveren' på laget tapt hver gang...så kjedelig og forutsigbart. Må si jeg er imponert over tålmodigheten til Anders og Ann Kristin særlig altså. Jeg hadde klikka for lengst En ting er at Erlend ikke er trent som de andre og at han syns det er tungt- men han virket så sur i tillegg..... Mulig det bare var at han var så sliten? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå