doktorproktor Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 (endret) Noen som skal følge med? Jeg bruker ikke å se på sånt, men i år skal jeg. Siri Kristiansen og Dr. Bergland er jo med Er det noen som vet når det ble spilt inn? Om Siri kommer langt så har hun i så fall vært veldig flink å spille inn lørdagsrådet på forhånd. På gårsdagens sending av lørdagsrådet virket det derimot som om hun og Erlend Elias hadde blitt ganske godt kjent, så hvem vet. Agnete trekker seg allerede i første episode, skriver alle nettavisene i dag.(Beklager så mye om det allerede finnes en tråd om dette, jeg fant ikke noe) Endret 14. februar 2016 av doktorproktor
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Veit du hvem som skal være med på dette? Anonymkode: a0e4b...162
doktorproktor Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2016 " Anders Jacobsen (skihopper), Thomas Ulsrud (curlingspiller), Hans Petter Buraas (tidligere alpinkjører), Jonas Kinge Bergland (komiker), Erlend Elias Bragstad (stylist), Siri Kristiansen (programleder), Agnete Kristin Johnsen (artist), Ann Kristin Flatland (skiskytter), Kristin Størmer Steira (tidligere langrennsløper) og Cathrine Larsåsen (stavhopper). " Fant også ut at det ble spilt inn fra september. Tviler dermed på at Siri er med særlig lenge. Mener også at Jonas Kinge Bergland var gjest der i høst.
doktorproktor Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2016 Lørdagsrådet gikk som vanlig i hele høst, med Dr. Bergland som gjest 10.10. Som jeg sa tidligere så kan det jo være innspilt på forhånd, for at folk ikke skal forstå hvor langt hun kom, men da har de vært effektive
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Kanskje jeg skal følge med på enkelte episoder - når folk skal prøve å slå hverandre ut i konkurranser / utfordringer. Men jeg tror ikke at jeg gidder å følge med på heile sulamitten... Anonymkode: a0e4b...162
doktorproktor Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg skal følge med på enkelte episoder - når folk skal prøve å slå hverandre ut i konkurranser / utfordringer. Men jeg tror ikke at jeg gidder å følge med på heile sulamitten... Anonymkode: a0e4b...162 Er ikke det bare en episode i uka, der en går ut hver gang? Det var vel sånn før på 71 grader nord vertfall.
Elefantenirommet Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 Tenkte å gi programmet en sjanse, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 3 minutter siden, doktorproktor skrev: Er ikke det bare en episode i uka, der en går ut hver gang? Det var vel sånn før på 71 grader nord vertfall. Kanskje jeg bare gidder å følge med akkurat de minuttene hvor disse konkurransene skal være da.... Store deler av programmet er uansett bare drama innad blant deltakerne, ispedd noen flotte natur-bilder her og der... Anonymkode: a0e4b...162
doktorproktor Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg bare gidder å følge med akkurat de minuttene hvor disse konkurransene skal være da.... Store deler av programmet er uansett bare drama innad blant deltakerne, ispedd noen flotte natur-bilder her og der... Anonymkode: a0e4b...162 Det er nok derfor jeg aldri har orket å sett på før. Men så lenge Siri og Jonas er med tror jeg at jeg skal holde ut. Jeg liker dem, og det blir spennende å se dem i en sånn situasjon. Siri har uttalt at hun sa ja kun for å få gratis bergans-klær
Gjest SykkelJenny Skrevet 14. februar 2016 #10 Skrevet 14. februar 2016 Uffameg - skrekk og gru. Stakkars folk som skal ut fra Prekestolen i netting. Skulle bare se innom programmet i full fart, men dette må jeg få med meg
doktorproktor Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2016 Jeg hadde håp om at Siri skulle overraske meg positivt og ikke være den som måtte få sekken båret av andre, men den gang ei. (håper andre på KG ser på så ikke dette blir en dagbok-tråd om 71 grader nord )
SillyFlamingo Skrevet 14. februar 2016 #12 Skrevet 14. februar 2016 Spent på hvor lenge Erlend Elias holder ut, han har tatt ett godt steg utenfor sin komfort sone kan man vel si 3
doktorproktor Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #13 Skrevet 14. februar 2016 22 minutter siden, SillyFlamingo skrev: Spent på hvor lenge Erlend Elias holder ut, han har tatt ett godt steg utenfor sin komfort sone kan man vel si Enig! Han imponerer meg egentlig så langt. Jeg synes forresten han høres veldig ut som Sophie Elise når han snakker, vet ikke om det er bare pga dialekten 1
SillyFlamingo Skrevet 14. februar 2016 #14 Skrevet 14. februar 2016 3 minutter siden, doktorproktor skrev: Enig! Han imponerer meg egentlig så langt. Jeg synes forresten han høres veldig ut som Sophie Elise når han snakker, vet ikke om det er bare pga dialekten Fantastisk, det har jeg aldri tenkt på... Men når du sier det!
Gjest AnonGangerTo Skrevet 14. februar 2016 #15 Skrevet 14. februar 2016 Jeg har sett alle 71 grader nord programmene og gleder meg til å se årets kjendis versjon. Det er en ting jeg ikke skjønner. Hvorfor melder folk seg på et slikt program når de vet at de kommer til å få slike utfordringer som kveldens overnatting i nettet tusen meter over bakken? Eller at de må ha topp kondis for å klare turene med en syk tung sekk.
doktorproktor Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #16 Skrevet 14. februar 2016 12 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Jeg har sett alle 71 grader nord programmene og gleder meg til å se årets kjendis versjon. Det er en ting jeg ikke skjønner. Hvorfor melder folk seg på et slikt program når de vet at de kommer til å få slike utfordringer som kveldens overnatting i nettet tusen meter over bakken? Eller at de må ha topp kondis for å klare turene med en syk tung sekk. De vil vel utfordre seg selv, men de ødelegger jo for de andre. Jeg tror også produksjonen vil ha med litt sånne folk for underholdningen sin del. Kjendisene blir jo spurt, de melder seg ikke på.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #17 Skrevet 15. februar 2016 Det er jo for pokker mye mer grining i dette programmet enn i Hver gang vi møtes, og dette skal vel litt til.... Dette er egentlig et konsept som burde fornyes, for dette er temmelig ensformig og langdrygt i lengden. Jeg håper iallefall at de er ferdig med de tullete utstemmingsgreiene, som var med i tidligere sesonger. I det vanlige 71 Grader Nord ble det alt for dumt med hun unge damen. Hun var med nesten helt til slutt, selv om hun tapte omtrent alt som var av konkurranser og sånn. Utelukkende fordi de andre konkurrentene så på henne som en så minimal trussel at de ikke gadd å stemme henne ut. Har ikke TV Norge og / eller produksjonsselskapet noe som helst ansvar for å sjekke at deltakerne har både det fysiske og psykiske i orden for å takle slike påkjenninger? Anonymkode: a0e4b...162
dreamerspalace Skrevet 15. februar 2016 #18 Skrevet 15. februar 2016 Skal definitivt følge med på årets sesong! Heia Anders og Kristin 1
Gjest Margit Spat Skrevet 16. februar 2016 #19 Skrevet 16. februar 2016 (endret) Den 14. februar 2016 at 20.59, doktorproktor skrev: Enig! Han imponerer meg egentlig så langt. Jeg synes forresten han høres veldig ut som Sophie Elise når han snakker, vet ikke om det er bare pga dialekten Den 14. februar 2016 at 21.05, SillyFlamingo skrev: Fantastisk, det har jeg aldri tenkt på... Men når du sier det! Og jeg tenkte på Per Sundnes. Kanskje Erlend Elias er Sophie Elise og Per Sundnes’ hemmelige avkom Ang programmet: jeg kommer nok til å følge med. Jeg liker konseptet godt, selv om jeg synes castingen av det «vanlige» programmet (uten kjendiser) har vært for dårlig i det siste. Særlig forrige sesong. Det blir liksom noe annet når kjendiser skal prøve seg. De er mer vant til å by på seg selv, og kan i mange tilfeller gjøre litt mer ut av det å være på TV. Dessuten har i alle fall jeg laget meg et slags inntrykk av noen av dem på forhånd, og da er det spennende å se om det stemmer. Jeg heier litt ekstra på de som ikke er idrettsutøvere, for de stiller liksom med litt andre, og mer gjennomsnittlige, fysiske forutsetninger. Endret 16. februar 2016 av Margit Spat
miaw Skrevet 16. februar 2016 #20 Skrevet 16. februar 2016 Erlend Elias alene er nok til å få med seg dette. Er det noen som vet om det går noen reprise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå