Gå til innhold

Fjerning av fotvorte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ei ulekker vorte under storetåa i flere år. Den gjør ikke vondt, men den er fryktelig stygg. Jeg synes det er så ekkelt at jeg skriver som anonym :P Har prøvd frysespray fra apoteket og vorteplaster, uten hell. VorteFri hadde en liten virkning, men ikke nok. Nå har den vokst seg veldig stor (i omkrets), og så har jeg fått noen flere småvorter på samme fot. Æsj!

Nå har jeg begynt med Verucid. Har føttene i grønnsåpevann i 15 min hver dag, og pensler med Verucid etterpå. Gjør dette hver kveld jeg er hjemme, som pinlig nok er ganske ofte. I dag prøvde jeg å file, og vortene har blitt mindre. Jeg har ikke holdt på så lenge, så fram til nå synes jeg at det fungerer ganske godt. Men, teit spørsmål - den store vorta på tåa har alltid vært ganske flat (regner med at det har med beliggenheten å gjøre, er jo så mye trykk på tåa), så jeg vet ikke når jeg vet når den er borte? Sånn som det så ut i dag er tåa nesten helt flat, men jeg ser at det er vorter fordi det er hvite prikker på tåa, og huden på stedet er veldig hard. 

Har dere forsøkt Verucid? Hva har dere gjort når "toppen" på vorta har blitt mindre, men du ser at vorta er der? 

Fortell gjerne om andre erfaringer med vortefjerning, kan jo hende dere har kjekke generelle tips :)

Jeg har lyst til å gå med sandaler i sommer!

Anonymkode: b873e...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor drar du ikke til legen så fryser han de bort for deg på et par minutter? Effektivt og man får tatt de helt ned til roten. Er ingen vits i å drive med slikt på egenhånd når det finnes så effektive metoder hos legen.

Anonymkode: 860c3...f98

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drar du ikke til legen så fryser han de bort for deg på et par minutter? Effektivt og man får tatt de helt ned til roten. Er ingen vits i å drive med slikt på egenhånd når det finnes så effektive metoder hos legen.

Anonymkode: 860c3...f98

Det er litt vanskelig å få til i hverdagen, i hvert fall når det føles så "lite". Jeg har ikke ubehag, utenom at det er guffent å se på. Jeg skal gjøre det hvis dette ikke funker, men har lyst til å høre hva slags erfaringer andre har med hjemmefjerning. :)

Anonymkode: b873e...0f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...