Gå til innhold

Menn! Hvor raskt blir dere forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du har god kjemi med jenta, dere prater om alt. Du synes hun er tiltrekkende på alle måter. 

Hvor lang tid tar det før du får følelser? 

Anonymkode: 28842...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde en gang at jeg traff en kvinne jeg ikke kjente fra før av på et (litt spesielt) utested. Vi hadde en viktig felles interesse, og snakket for det meste om det hele kvelden, og utvekslet telefonnumre.

Allerede da hun kom inn ante jeg en viss fascinasjon som jeg ikke føler til vanlig overfor tilfeldige kvinner jeg treffer, og da jeg gikk hjem tenkte jeg at "så kom kjærligheten til mitt liv også". Men det var dessverre ikke gjensidig fant jeg ut litt senere.

Psykologisk forskning har vist at når kvinner ser en ny mann, avgjør de i løpet av 8 sekunder om han er en potensiell partner. Menn bruker 2 sekunder på denne vurderingen. Det er ikke bevisst, det er slik hjernen vår fungerer. Vi ser etter tegn på god helse, som er viktig. Vi sammenligner også personen med folk vi allerede kjenner, og tillegger denne personen et sett egenskaper basert på hvem han/hun ligner av folk vi allerede har møtt.

Men svaret på ditt spørsmål er at i løpet av den kvelden gikk jeg fra å føle en forsiktig fascinasjon til å få heftige følelser.

Anonymkode: e9f3a...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor kjapt dama blir naken. Jo kjappere hun er naken, jo kjappere blir jeg forelska

Anonymkode: 07b1c...bbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor kjapt dama blir naken. Jo kjappere hun er naken, jo kjappere blir jeg forelska

Anonymkode: 07b1c...bbb

Ganske idiotisk for å være ærlig. Vist alt som skal til for at du blir forelsket er at du ser en naken kvinne så er du en ganske enkel person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor kjapt dama blir naken. Jo kjappere hun er naken, jo kjappere blir jeg forelska

Anonymkode: 07b1c...bbb

Morsom og tøff :P 

Anonymkode: 74afd...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor kjapt dama blir naken. Jo kjappere hun er naken, jo kjappere blir jeg forelska

Anonymkode: 07b1c...bbb

hehehehehehehehheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Det skal ekstremt mye til for at jeg blir forelsket. Jeg har i løpe av mine 32 år vært forelsket en gang da jeg gikk på ungdomskolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Ganske idiotisk for å være ærlig. Vist alt som skal til for at du blir forelsket er at du ser en naken kvinne så er du en ganske enkel person.

Har jo ikke sagt at det er alt som skal til. Men liker jeg henne godt så kan det gå fortere om jeg ser henne naken. Og med naken mener jeg selvfølgelig pulings.

Anonymkode: 07b1c...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...