Gå til innhold

Melding etter møte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en igår som jeg aldri har møtt før, og vi hadde det ganske hyggelig. Da jeg reiste hjem sendte han melding med engang og takket for en hyggelig kveld, men når jeg svarte på meldingen har han ikke skrevet noe tilbake. Er dette ett dårlig tegn? Tenker jo at det er rart å skrive melding hvor han skriver han syns det var koselig for så å ikke svare?

Anonymkode: 605cd...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han tenker kanskje at han ikke vil virke needy, ta det med ro han sender nok melding igjen, bare vær tålmodig. 

Anonymkode: be1db...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme. Møtte en fyr på byen for noen uker siden. Vi var sammen og snakket hele kvelden og jeg følte vi hadde veldig god kontakt. Han virket veldig interessert, spurte om nummeret mitt og ville gjerne møtes igjen. Dagen etter sendte han meg melding og vi sendte et par meldinger frem og tilbake. Jeg sendte melding sist og etter det har han ikke svart eller gitt lyd fra seg. Skjønner ikke dette helt. Han var jo så på og virket interessert. Tror ikke jeg sa noe galt i meldingen heller, men kan jo være siden han ikke svarer. 

Anonymkode: 8963e...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så usikker, send en melding om hvordan dagen har vært eller noe sånt, svarer han så var det ingenting å være urolig for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en igår som jeg aldri har møtt før, og vi hadde det ganske hyggelig. Da jeg reiste hjem sendte han melding med engang og takket for en hyggelig kveld, men når jeg svarte på meldingen har han ikke skrevet noe tilbake. Er dette ett dårlig tegn? Tenker jo at det er rart å skrive melding hvor han skriver han syns det var koselig for så å ikke svare?

Anonymkode: 605cd...c58

Er det noe for han å svare på, hvis dere begge har takket for en hyggelig kveld? Det kan jo hende ha om noen dager spør om en ny date. Eller så kan du spørre.

Anonymkode: 2fa19...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av dere må jo være den siste til å svare. Han sendte melding, du svarte. Tipper han tenker alt er såre vel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte du et spørsmål eller bare et svar tilbake hvor du og takket? Det er jo ikke nødvendig å svare mer om du ikke sendte en melding som er naturlig å svare på. Tror du kan roe deg ned og ikke overanalysere så mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...