Gå til innhold

Valentinsdag-fitte


YoyoMa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du ikke er kresen så inviter en mindre pen jente på valentines og du er garantert snøret i bånn.

Anonymkode: ceb9a...fb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke er kresen så inviter en mindre pen jente på valentines og du er garantert snøret i bånn.

Anonymkode: ceb9a...fb7

Jeg begynner å bli litt for gammel til å ta til takke med feite/mindre pene jenter. Kuken står ikke med mindre det er noen jeg synes er attraktive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke er kresen så inviter en mindre pen jente på valentines og du er garantert snøret i bånn.

Anonymkode: ceb9a...fb7

Så "mindre pene" kan ikke være kresne. Desperate hele gjengen ... Jaja. .. Valentines dagen er da en dag som alle andre. Ta saken i egne hender eller stikk på et utested og møtes likesinnede som kun er ute etter kull. 

Anonymkode: 43f2d...9af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, YoyoMa skrev:

Jeg begynner å bli litt for gammel til å ta til takke med feite/mindre pene jenter. Kuken står ikke med mindre det er noen jeg synes er attraktive.

Det er jo det alle andre tenker også, derfor det er lett.

Anonymkode: ceb9a...fb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, YoyoMa skrev:

Jeg begynner å bli litt for gammel til å ta til takke med feite/mindre pene jenter. Kuken står ikke med mindre det er noen jeg synes er attraktive.

Så la vær å ha sex? Hvis du ikke har sjans på de attraktive i ditt miljø, hva forventer du egentlig.

Anonymkode: 6f113...b61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så "mindre pene" kan ikke være kresne.

Anonymkode: 43f2d...9af

Alle har behov for nærhet.

Anonymkode: ceb9a...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, YoyoMa skrev:

Hvor kan jeg dra i Oslo for å finne meg Valentinsdagfitte? Skikkelig kåt og imorgen er jo Valentinsdagen....

Det er også morsdagen i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, YoyoMa skrev:

Jeg begynner å bli litt for gammel til å ta til takke med feite/mindre pene jenter. Kuken står ikke med mindre det er noen jeg synes er attraktive.

Går du uten videre ut fra at de synes du er attraktiv, uansett utseende deres?

Du høres ikke mye attraktiv ut selv, mtp tråden din.

Anonymkode: b1ed3...910

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, YoyoMa skrev:

Hvor kan jeg dra i Oslo for å finne meg Valentinsdagfitte? Skikkelig kåt og imorgen er jo Valentinsdagen....

 

9 minutter siden, YoyoMa skrev:

Jeg begynner å bli litt for gammel til å ta til takke med feite/mindre pene jenter. Kuken står ikke med mindre det er noen jeg synes er attraktive.

Og akkurat her trakk du kortet som sa: "Rykk tilbake til innlegg 2"

12 minutter siden, Genevieve skrev:

I Skippergata pleier det vel å være en del av det..

Du må nok sørge for å ha godt med kontanter til Valentines day ja :ler:

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, YoyoMa skrev:

Jeg begynner å bli litt for gammel til å ta til takke med feite/mindre pene jenter. Kuken står ikke med mindre det er noen jeg synes er attraktive.

Det er jo slik at jo eldre man blir, jo mer må man ta til takke, siden man ikke blir noe mer attraktiv med åra. Bli vant til det, du. 

Anonymkode: a26d5...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo slik at jo eldre man blir, jo mer må man ta til takke, siden man ikke blir noe mer attraktiv med åra. Bli vant til det, du. 

Anonymkode: a26d5...8c1

Menn er ikke som damer. Damer begynner å bli stygge etter 24-25, mens menn holder seg bra til de er 35-40. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig rart at en kjernekar som deg, med sunne verdier og menneskesyn, ikke har en dame (fitte) å tilbringe valentinsdagen med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, YoyoMa skrev:

Menn er ikke som damer. Damer begynner å bli stygge etter 24-25, mens menn holder seg bra til de er 35-40. 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: b1ed3...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, YoyoMa skrev:

Menn er ikke som damer. Damer begynner å bli stygge etter 24-25, mens menn holder seg bra til de er 35-40. 

Nei. Menn forfaller voldsomt etter fylte 35 år. Menn ser best ut mellom 28-35 år. Etter dette er det kvapsete vrak. 

Anonymkode: 81dac...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, YoyoMa skrev:

Menn er ikke som damer. Damer begynner å bli stygge etter 24-25, mens menn holder seg bra til de er 35-40. 

Vet om en del menn på 35-40 med gammelmannshengeballer allerede, så det er ingen regel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Vet om en del menn på 35-40 med gammelmannshengeballer allerede, så det er ingen regel....

Vel, nå bedømmer jeg ikke hvor attraktive noen er på kjønnsorganene men heller ansikt og kroppsfasong. 

Endret av YoyoMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...