Gå til innhold

Noen jenter som IKKE liker å knulles hardt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En gang i blant så nyter jeg å knulle dama mi hardt. Dvs med harde kjappe støt. Gjerne doggystyle. Hun sier hun ikke har noe imot det.  Men siden hun er av den litt sjenerte typen lurer jeg på om hun er helt ærlig. Så..finnes det jenter der ute som aldri vil knulles hardt?

Anonymkode: 6b533...cc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men de er nok i mindretall. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang i blant så nyter jeg å knulle dama mi hardt. Dvs med harde kjappe støt. Gjerne doggystyle. Hun sier hun ikke har noe imot det.  Men siden hun er av den litt sjenerte typen lurer jeg på om hun er helt ærlig. Så..finnes det jenter der ute som aldri vil knulles hardt?

:a034:

Anonymkode: 3463c...229

Skrevet

Kommer jo så an på. Hvis det resulterer i smerte, så nei. Hvis du kjenner det butter mot og bunner henne gang på gang forestiller jeg meg at det må være veldig ømt, men mulig det er individuelle forskjeller. Så spør og be om et ærlig svar, for hvis hun er sjenert kan hun gå I "pleaser" rollen og ender opp med å ikke gidde sex fordi hun strekker seg litt for din nytelse. Ser det ut som hun nyter det eller virker ekstra kåt,  er det sikkert ikke noe problem😀

Anonymkode: 411da...472

Skrevet

Har ikke noe med sjenanse å gjøre det. Jeg for min del får ikke noe ut av å bli knullet hardt, annet enn at det er litt sexy og macho. Men det føles ikke godt, blir bare overstimulert og nummen.

Anonymkode: b4962...47f

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jo så an på. Hvis det resulterer i smerte, så nei. Hvis du kjenner det butter mot og bunner henne gang på gang forestiller jeg meg at det må være veldig ømt, men mulig det er individuelle forskjeller. Så spør og be om et ærlig svar, for hvis hun er sjenert kan hun gå I "pleaser" rollen og ender opp med å ikke gidde sex fordi hun strekker seg litt for din nytelse. Ser det ut som hun nyter det eller virker ekstra kåt,  er det sikkert ikke noe problem😀

Har aldri kjent bunning. Så da er jeg vel trygg? Bare å peise på. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri kjent bunning. Så da er jeg vel trygg? Bare å peise på. 

Vi jo tro det☺ Men jobb med kommunikasjonen med henne, det har dere alt å vinne på!

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av og til er det godt og av og til ikke. For meg så kommer det an på hvor i syklusen jeg er. Under eggløsning så kan det gjøre veldig vondt å bli bunnet når han tar meg bakfra. 

Bare prøv i vei, du vil nok merke på henne om det gjør vondt eller om hun nyter det. 

Anonymkode: 3cb60...da0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...