Gå til innhold

Barnehage vestre aker oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel! Jeg har besøkt mange av barnehagene og blitt rimelig sjokkert over mye av det jeg har sett!!! Har aldri hatt barn i barnehage før og gruer meg veldig til å måtte overlevere ansvaret for barnet over til barnehagen. Bekymringen ble ikke mindre etter x antall besøkte barnehager kan man si.. Utrolig mye rart og vil si noen av de barnehagene er totalt ytterpunkter som natt og dag, så beklager for at jeg synes det er vanskelig å finne en barnehage jeg trives med og føle at jeg kan senke skuldrene på jobb og tenke at ungen har det bra og er trygg.. 

Anonymkode: 20500...606

Det skal du ikke beklage. Det er ikke lett å gi fra seg barnet sitt den første tiden. 

Jeg har andre erfaringer.I Bergen har vi en rankingliste over hvilke barnehager som kom best ut i brukerundersøkelse hos foreldrene. "Min" barnehage kom best ut. :) 

Anonymkode: 46b1f...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du en oversikt over barnehagene i bydelen, med resultat fra brukerundersøkelsen 2015.

Anonymkode: 69473...5a6

Hei! Ja har lest den! Men håpte noen kunne komme med egne erfaringer.. Mange av brukerundersøkelsene har 50% svarprosent osv.. Så det sier egentlig lite om barnehagen er bra. Men innser at det er en dårlig ide å spør på et forum for finnes like mye forskjellige meninger som det finnes folk! Jeg trodde at barnehager var ganske like at de drev på med ca samme type aktiviteter, læring, filosofier osv. Men har jo sett etter hvert at det er utrolig stor forskjell fra plass til plass.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal du ikke beklage. Det er ikke lett å gi fra seg barnet sitt den første tiden. 

Jeg har andre erfaringer.I Bergen har vi en rankingliste over hvilke barnehager som kom best ut i brukerundersøkelse hos foreldrene. "Min" barnehage kom best ut. :) 

Anonymkode: 46b1f...6f0

Godt å høre :) Jeg har funnet et par barnehager jeg liker, men vet at oddsen for å komme inn der er lik 0. Pga søskenprioritet og populæritet. Derfor kan jeg ikke søke på disse, da de tar opp "plass" på lista. Derfor må jeg søke barnehager det faktisk er mulighet for å få plass i. Men det er ikke lett. Ikke det at jeg vil henge ut noen barnehager. Alle har nok sine elementer som er bra, men veldig mye som ikke er tilfredstillende.. Må derfor ha 5 barnehager på lista jeg kan stå inne for om du skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...