AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Er det noen som har vært på helsereise/behandlingsreise i utlandet? Veldig dyrt synes jeg,lurer på om det er verdt det... Anonymkode: 45bff...053
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 2000 for 4 uker dyrt? Anonymkode: 729a8...978
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 2000 for 4 uker dyrt? Anonymkode: 729a8...978 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 2000 for 4 uker dyrt? Anonymkode: 729a8...978 2000 for 4 uker nei..? Jeg får ikke dekket noe av utgiftene her . Det er snakk om 15000 for to uker.... Det synes jeg er dyrt... Anonymkode: 45bff...053
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå