carianne Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Har bestilt time til green peel energy. Noen som har prøvd dette med gode resultater? Har gått på isotretinoin for et år siden. Kviser er kommet litt tilbake. Men, er redd for at denne behandlingen kan hisse opp huden igjen?
carianne Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2016 Ingen som har erfaringer med green peel?
MissPhoebe Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Det er ikke verdt, synes jeg. Dyrt, smertefullt (ikke bare når du har det, men for noen dager etterpå). Uten synlige resultater for meg. Jeg skal aldri gjøre det en gang til. Nope!
carianne Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2016 Off det var leit å høre. Noen skryter over behandlingen har jeg lest nå. Krysser fingrer for at det hjelper litt!
MissPhoebe Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Vær så snill og kom gjerne tilbake med resultater!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Ga ingen bedring. Hadde heller gått for micro needling Anonymkode: bcd06...e47
Cuntzilla Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 Jeg prøvde den "mellomste" green peelen for et par år siden, det er vel kanskje den som heter energy. Huden fikk en veldig fin glød etterpå, så jevnere ut og sminken satt bedre. Så ikke noen andre effekter utover det, og det var heller ikke langvarig effekt, men var fornøyd med behandlingen. Jeg sliter ikke noe særlig med kviser da, hadde det hverken før eller etter behandling og kan ikke si mye om den delen. Jeg har vurdert den sterkeste peelingen hvor man flasser i noen dager etterpå. En kollega av meg (som har veldig fin hud fra før) gjorde det og så veldig bra ut etterpå, fikk litt babyhud og masse glød. Men ble skeptisk da jeg leste en del anmeldelser av det, det virker som kviser kan blusse opp hos noen av de som har kviseproblemer, og at det ikke er spesielt bra for sensitiv/tynn eller rødlig hud, som jeg har litt tendenser til. Jeg blir også irritert når jeg leser hudpleierne som påstår at det er bra for alle hudtyper fordi det er naturlig, det er en så bullshit ting å si. Det er også veldig dyrt, på den sterkeste må man jo kjøpe produkter for et par tusen i tillegg (tror den heter classic, ikke energy). Ville nok heller gått for laser. Men dette med hud er jo så individuelt, leser jo at mange har gode resultater også. Likevel, det er kanskje nettopp pga dette man burde gå til en klinikk med flere forskjellige lasere og høre med medisinsk personell hva som er den beste for din hud, i stedet for å prøve en "one size fits all"-løsning som green peel og gamble på at du er en av dem som ikke får verre hud etterpå.
carianne Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, Cuntzilla skrev: Jeg prøvde den "mellomste" green peelen for et par år siden, det er vel kanskje den som heter energy. Huden fikk en veldig fin glød etterpå, så jevnere ut og sminken satt bedre. Så ikke noen andre effekter utover det, og det var heller ikke langvarig effekt, men var fornøyd med behandlingen. Jeg sliter ikke noe særlig med kviser da, hadde det hverken før eller etter behandling og kan ikke si mye om den delen. Jeg har vurdert den sterkeste peelingen hvor man flasser i noen dager etterpå. En kollega av meg (som har veldig fin hud fra før) gjorde det og så veldig bra ut etterpå, fikk litt babyhud og masse glød. Men ble skeptisk da jeg leste en del anmeldelser av det, det virker som kviser kan blusse opp hos noen av de som har kviseproblemer, og at det ikke er spesielt bra for sensitiv/tynn eller rødlig hud, som jeg har litt tendenser til. Jeg blir også irritert når jeg leser hudpleierne som påstår at det er bra for alle hudtyper fordi det er naturlig, det er en så bullshit ting å si. Det er også veldig dyrt, på den sterkeste må man jo kjøpe produkter for et par tusen i tillegg (tror den heter classic, ikke energy). Ville nok heller gått for laser. Men dette med hud er jo så individuelt, leser jo at mange har gode resultater også. Likevel, det er kanskje nettopp pga dette man burde gå til en klinikk med flere forskjellige lasere og høre med medisinsk personell hva som er den beste for din hud, i stedet for å prøve en "one size fits all"-løsning som green peel og gamble på at du er en av dem som ikke får verre hud etterpå. Takk for utfyllende godt svar :-) tørr ikke prøve classic peel, men nå er det for sent og får hive meg rundt på energy peel imorgen. Krysser fingrene for at ikke cyster og alt som måtte være tar seg en tur tilbake. At det heller får rensket litt opp i huden og at huden blir bitte litte granne bedre. Skal gi en tilbakemelding :-)
carianne Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2016 16 timer siden, MissPhoebe skrev: Vær så snill og kom gjerne tilbake med resultater! :-) ja håper det blir verdt det :-) 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #10 Skrevet 18. februar 2016 Si hvordan det gikk Tenkte å gjøre det men leste det samme en plass som Cuntzilla skrev, så jeg ladet fra meg. Dessuten så dermaruller jeg så da kan jeg nok ikke ta en slik peel. Men kanskje jeg tar litt pause fra dermarulling for å ta en peel Så, vær så snill kom tilbake med resultatene Anonymkode: 19645...5e0
carianne Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #11 Skrevet 18. februar 2016 Den 16.02.2016 at 18.18, MissPhoebe skrev: Vær så snill og kom gjerne tilbake med resultater! :-) ja håper det blir verdt det :-) 1
carianne Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #12 Skrevet 18. februar 2016 Behandlingen gikk fint. Var ikke vondt. Først ensing og analyse. Den grønne peelingen foregikk i 5 minutt? Maske i 20 minutter etterpå. Etterbehandling og bb cream på. Fikk en veldig fin glød. Huden dagen etter altså idag har glødet litt også. Bare maskara og litt rush på jobb :-) men hvor lenge effekten varer.....? Har ny time neste mnd. Skal prøve med noen behandlinger for å se om det blir litt bedring i hudstruktur og at porene holder seg renere? Hudterapeuten mente jeg ikke hadde så mye arr, men det er rart hva vi ser på oss selv? Irriterer oss over...jeg ser det godt selv og ønsker at huden min skal bli litt jemnere. Kjøpte en schrammek rens. Regulating cream og bb hadde jeg fra før. Bb kremmen har jeg aldri fått til på huden min.
MissPhoebe Skrevet 18. februar 2016 #13 Skrevet 18. februar 2016 2 timer siden, carianne skrev: Behandlingen gikk fint. Var ikke vondt. Først ensing og analyse. Den grønne peelingen foregikk i 5 minutt? Maske i 20 minutter etterpå. Etterbehandling og bb cream på. Fikk en veldig fin glød. Huden dagen etter altså idag har glødet litt også. Bare maskara og litt rush på jobb :-) men hvor lenge effekten varer.....? Har ny time neste mnd. Skal prøve med noen behandlinger for å se om det blir litt bedring i hudstruktur og at porene holder seg renere? Hudterapeuten mente jeg ikke hadde så mye arr, men det er rart hva vi ser på oss selv? Irriterer oss over...jeg ser det godt selv og ønsker at huden min skal bli litt jemnere. Kjøpte en schrammek rens. Regulating cream og bb hadde jeg fra før. Bb kremmen har jeg aldri fått til på huden min. Takk for tilbakemeldingen! Det høres bra ut at det var ikke vondt for deg og etterpå. Jeg er kanskje mer sensitiv enn deg...
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #14 Skrevet 18. februar 2016 Jeg har prøvd Green Peel og hadde god effekt. Huden strålet mer og porene ble mindre. Men det et veldig dyrt og må ta behandlinger jevnlig for å opprettholde effekten. Det hadde ikke jeg råd til i lengden dessverre. Men har ingenting negativt å si om GP, men det er dyrt. Anonymkode: 76102...fff
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #15 Skrevet 19. februar 2016 Jeg var i samme situasjon som deg, Carianne. Ujevn hudstruktur og røde merker etter flere år med kviser. Tok en pakke peelinger, merket litt effekt, men ikke wow. Den siste tida har jeg begynt å bruke koreansk hudpleie, og det er helt amazing! Hudstrukturen har blitt så mye bedre og de røde merkene er så å si borte. Har ikke begynt med de sterkeste produktene ennå, men det er fordi jeg avsluttet en Accutane-kur for en måned siden. Anonymkode: bcd06...e47
carianne Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #16 Skrevet 19. februar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i samme situasjon som deg, Carianne. Ujevn hudstruktur og røde merker etter flere år med kviser. Tok en pakke peelinger, merket litt effekt, men ikke wow. Den siste tida har jeg begynt å bruke koreansk hudpleie, og det er helt amazing! Hudstrukturen har blitt så mye bedre og de røde merkene er så å si borte. Har ikke begynt med de sterkeste produktene ennå, men det er fordi jeg avsluttet en Accutane-kur for en måned siden. Anonymkode: bcd06...e47 Hei. Koreansk hudpleie har jeg hørt om. Gandler man dette på nettet? Er det syrer i dette? Eller er det mere naturlig?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #17 Skrevet 19. februar 2016 13 minutter siden, carianne skrev: Hei. Koreansk hudpleie har jeg hørt om. Gandler man dette på nettet? Er det syrer i dette? Eller er det mere naturlig? Jeg bruker EBay, der finner man mye bra. Det er en tråd om koreansk hudpleie her på forumet. Ellers anbefaler jeg å sjekke ut r/asianbeauty på Reddit. Du kan velge om du vil ha produkter med eller uten syre. Jeg bruker kun uten for øyeblikket, men mye snegleprodukter som har gjort underverker. I tillegg til pore minimizer. Send meg gjerne en pm om du vil ha konkrete tips. Heter LucyLiu. Anonymkode: bcd06...e47 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #18 Skrevet 19. februar 2016 Den 2/18/2016 at 19.56, carianne skrev: Behandlingen gikk fint. Var ikke vondt. Først ensing og analyse. Den grønne peelingen foregikk i 5 minutt? Maske i 20 minutter etterpå. Etterbehandling og bb cream på. Fikk en veldig fin glød. Huden dagen etter altså idag har glødet litt også. Bare maskara og litt rush på jobb :-) men hvor lenge effekten varer.....? Har ny time neste mnd. Skal prøve med noen behandlinger for å se om det blir litt bedring i hudstruktur og at porene holder seg renere? Hudterapeuten mente jeg ikke hadde så mye arr, men det er rart hva vi ser på oss selv? Irriterer oss over...jeg ser det godt selv og ønsker at huden min skal bli litt jemnere. Kjøpte en schrammek rens. Regulating cream og bb hadde jeg fra før. Bb kremmen har jeg aldri fått til på huden min. Ikke glem dermarulling, det også er veldig bra for å få en jevn hudtone. Billig er det også akkurat som koreansk hudpleie. Skulle ønske det var mer økologisk koreansk hudpleie tilgjengelig. Har du kanskje noen forslag? Anonymkode: 19645...5e0
carianne Skrevet 20. februar 2016 Forfatter #19 Skrevet 20. februar 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke glem dermarulling, det også er veldig bra for å få en jevn hudtone. Billig er det også akkurat som koreansk hudpleie. Skulle ønske det var mer økologisk koreansk hudpleie tilgjengelig. Har du kanskje noen forslag? Anonymkode: 19645...5e0 Dermarulling som ame pure?.dette settet har jeg i skuffen , kanskje jeg skal gi det en sjanse til.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #20 Skrevet 20. februar 2016 2 timer siden, carianne skrev: Dermarulling som ame pure?.dette settet har jeg i skuffen , kanskje jeg skal gi det en sjanse til. Nei, Ame pure er tv-shop greier, desverre....Bare sjekk youtube. Det jeg snakker om er skikkelig dermarulling som blant annet whitelotusantiaging.co.uk og dermaspa.no produkter. Men ame pure rullen er kanskje grei, om du ikke har 0.2 mm da, den funker ikke. Du trenger minimum 0.5 mm for å se bedringer i huden. Om du har 0.5 mm så er det kjempeflott, få deg noen gode dermaroller serum (eller ansiktsoljer) og begynn å rull igjen Og du kan bare rense rullen i 95% alkohol, om du er tom for den sprayen som kommer med. Så synd at ame pure lurer så mange, for dermarolling gjort på den skikkelige måten er utrolig bra. Det har totalt forandret min hud som var full av arr etter kviser. Anonymkode: 19645...5e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå