Gå til innhold

Jeg savner deg så veldig - min beste venn noensinne


EvaLena

Anbefalte innlegg

Nå er det 5 mnd siden du plutselig døde fra meg. 

5 mnd siden jeg var på en kjempefin tur hvor du prøvde å få kontakt med meg, for å snakke tull sånn som bare vi to gjorde. 

Jeg var opptatt med andre ting og koste meg med det selskapet jeg var der med, du skal vite at jeg alltid vil angre på at jeg ikke tok meg tid til å tulle med deg. Jeg svarte deg med en kort melding på Fredagskvelden, hvor jeg skrev "Jeg er på Solliden Slott". Den meldingen fikk du aldri lest, da var du allerede på sykehuset. Jeg hadde vært der sammen med deg om jeg hadde visst om det. Morgenen etter var du ikke mer.

Vi hadde kjent hverandre i 8-9 år og vi ville aldri ha hverandre som kjærester, vi var venner. Du var min bestevenn noensinne.

Det er deg jeg kan takke for at jeg er i live. Du skjønte ting uten at ting ble sagt. Du visste jeg var hjemme alene og svært depressiv. Du visste at jeg hadde tatt overdose med piller og ringte AMK-sentralen som reiste hjem til meg. Jeg ble reddet den gangen og neste gang også. Da kom du til meg og fikk meg til legevakta.

Jeg vil aldri glemme deg kjære Ronny. En ærligere og mer omtenksom person finnes det ikke mange av. Du sitter på tronen bland de da iallefall.

Begravelsen din var helt utrolig fin, alt var planlagt av deg selv.Det ble også avslutningen på min ferie, en avslutning jeg skulle ønske aldri skjedde. Jeg håpet at du heller kom i min begravelse, noe du lovte å gjøre. Du hadde bare ett krav til det "At jeg kom i din først :) " Vår humor var spesiell og vi lo av andre som trudde vi var gale, det ble bare mer morsomt for oss.

Tusen takk Ronny for at du har vært min beste venn, en nær venn til mine barn også. Tusen takk for at du var deg og all den hjelpen jeg har fått både psykisk og praktiske ting. Uten deg hadde jeg ikke kunnet skrive disse ordene.

Jeg vil for alltid savnet deg og du skal vite at det går ikke en dag uten at du blir savnet. Du er fremdeles en vi snakker om som om du er i live.

Du sa at når du en dag dør, så ville du komme tilbake - jeg venter på deg hver dag. Vi sees en dag, håper jeg :)

Ha det godt der du er og ikke driv med noe hyss ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...