AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Ok, slik skjedde det; Jeg sto og pakket noen esker inne i et rom. Det er en persienne der som slipper inn striper med lys i ansiktet mitt. Jeg bøyer meg ned, og idet jeg skal reise meg opp så ser jeg mot persiennen og det er skarpt sollys som treffer meg direkte i øyene og det blir en blinkende effekt mot øynene mine pga persiennene og pga jeg beveger meg oppover. Jeg skjønte INGENTING av hva som traff meg for det gikk så fort, og jeg fikk en slags sjokk-skjelvende opplevelse hvor jeg prøvde å snu meg vekk og fikk bare ropt "WÆÆH". Tok noen sekunder før jeg skjønte at det var sollyset. Noen av kollegaene mine sto rundt meg,men virker ikke som om de fikk med seg noe enn at jeg bare ropte ut plutselig. Kjentes nesten ut som om jeg fikk noen slags rykninger, men varte i bare noen sekunder. Har hatt litt hodepine etter det,men ikke noe mye og det kan også skyldes helt andre ting/tilfeldig. Tenkte med en gang dette var noe epilepsi-lignende greier (har ikke hatt det før og har ingen i familie/slekt med det heller), men kan hende jeg bare overdriver også.... Høres kanskje hypokonder ut, men er det noe jeg burde nevne for legen min eller drite i det...? Anonymkode: ae94c...e9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå