AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Del Skrevet 11. februar 2016 Hei. Jeg er sammen med en jente fra den domenikanske republikk. Så til Valentine`s day holder jeg på og lage ett kort til henne. også ville jeg gjerne imponere litt med å skrive på spansk til henne. Jeg kan noe spansk men veldig dårlig på å skrive og med grammatikk og slikt. Og google translate funker veldig dårlig Så, her er det jeg ønsker og få oversatt.. Fra engelsk da jeg egentlig skulle ha det på engelsk ----------------------------------------------- Dear love. I love you! I love your beautiful smile. I love the smell of you. I love the feel of your skin. I love the way you kiss me. I love the way you touch me. I love the way you care about me. I love your laugh. I love the way you look at me. I love the way you laugh at larva. I like your style. I love your humor. I love when you're in my arms. I love your beautiful body. I love you for wanting the best for me. I love the way you make me happy. I love that you are you. You make me proud to be your future man. I love that you make me smile for no reason. I love to think about the future with you. To plan things together with you. I`ve had so many good memories with you allready, and looking forward to more memories with you. With all of this said, I want to wish you a happy valentine`s day together with me! I feel so lucky to be with you! I love you my beautiful ...... ------------------------------------------------ Ps: Noen som føler jeg har glemt noe får hyle ut Hah.. Takk Anonymkode: 6ff5f...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Del Skrevet 11. februar 2016 Dette er fra google translate, men jeg kan spansk og det ser ganske så riktig ut. Har ikke tid til å oversette selv Querido amor. ¡Te amo! Me encanta su hermosa sonrisa . Me encanta el olor de ustedes . Me encanta la sensación de su piel. Me encanta la forma en que me besas . Me encanta la forma en que me toque . Me encanta la forma que se preocupan por mí . Amo tu risa. Me encanta la forma en que me miras . Me encanta la forma en que se ríen de la larva . Me gusta tu estilo. Me encanta su humor. Me encanta cuando estás en mis brazos . Me encanta su hermoso cuerpo . Te amo por querer lo mejor para mí . Me encanta la forma en que me haces feliz. Me encanta que tú eres tú. Me haces orgulloso de ser su futuro hombre . Me encanta que me haces sonreír sin motivo . Me encanta pensar en el futuro con usted. Para planear cosas juntos con usted. `Ve tenía tantos buenos recuerdos con allready , y con ganas de más recuerdos con usted. Con todo esto dicho , quiero desearle un día de San Valentín feliz junto conmigo ! Me siento muy afortunada de estar con ustedes ! Te amo mi hermosa ..... Anonymkode: 25fdc...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastasha Skrevet 4. mars 2016 #3 Del Skrevet 4. mars 2016 Flott, og selvfølgelig for sent å svare, men likevel: bruken av su(formelt) i stedet for tu i en kjæresterelasjon kan umulig være riktig, heller ikke bruken av usted. Allready er ya. Glemt? Jeg ville nok heller synes at dette var i overkant og bli overveldet hvis jeg fikk dette av en kjæreste, men jeg vet jo ingenting om deres relasjon og burde nok ikke uttale meg. A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå