Gå til innhold

Så en mann på IKEA og har lyst å finne han igjen...hvordan??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige onsdag var jeg på IKEA og så på kjøkken. Der la jeg merke til en kjekk mann som stod i ene kjøkkenutstillingen. Han la merker til meg også, vi så på hverandre flere ganger og siste gang han gikk forbi smilte vi til hverandre. Men det ble med det. Prøvde å finne han på Tinder, men synes det var vanskelig å tippe alderen og mange av Tinderbildene til gutter er uklare eller de står utpå et fjell så det er umulig å se hvordan ansiktet ser ut. Er det noe mulighet for at jeg kan finne han fyren igjen andre steder eller på andre måter?

Anonymkode: 77f90...0c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han skal kjøpe kjøkken kan det hende han må på IKEA titt og ofte.. Så du kan jo henge på IKEA i kjøkkenavdelingen.

Ellers tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre.. Du kan jo skrive en etterlysning på Facebook eller lignende, men det er ganske tåpelig når du kun har SETT en person. 

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, Smookiekins skrev:

Hvis han skal kjøpe kjøkken kan det hende han må på IKEA titt og ofte.. Så du kan jo henge på IKEA i kjøkkenavdelingen.

Ellers tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre.. Du kan jo skrive en etterlysning på Facebook eller lignende, men det er ganske tåpelig når du kun har SETT en person. 

Jeg tenkte på å reise ut der i går siden det var en uke siden vi så hverandre da. Men så orket jeg ikke, var sliten... Angrer bittert på det nå😜

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte på å reise ut der i går siden det var en uke siden vi så hverandre da. Men så orket jeg ikke, var sliten... Angrer bittert på det nå😜

Og ja, tåpelig å sende etterlysning på Facebook så det gjør jeg ikke, hehe. 

TS

Skrevet

Last ned appen "happn". Det er en app der det kommer opp folk du har gått forbi / kjørt forbi / vært i nærheten av ;)

Anonymkode: 69d80...59f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håpet du han sto der å ventet på at du skulle dukke opp?

Anonymkode: 676da...aad

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håpet du han sto der å ventet på at du skulle dukke opp?

Anonymkode: 676da...aad

Haha, ja. Kanskje han tenkte det samme 😜

Skrevet

Finnes det single menn som frivillig drar til IKEA for å se på innredninger?? :bond:  For en catch! 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Arktis skrev:

Finnes det single menn som frivillig drar til IKEA for å se på innredninger?? :bond:  For en catch! 

Det er vel mange single menn som ser på IKEA kjøkken? Visste ikke at det var forbeholdt menn i forhold...

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du gjort om du møtte på han igjen egentlig? 

Skrevet
14 minutter siden, Smookiekins skrev:

Hva hadde du gjort om du møtte på han igjen egentlig? 

Hoppet rundt halsen på han😜 Neida, jeg hadde vel prøvd samme som første gang jeg så han. Smilt forsiktig og bare sett an hva han gjorde. Vanskelig å si hva som hadde blitt utfallet, men det kunne vært kjekt å finne ut.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hoppet rundt halsen på han😜 Neida, jeg hadde vel prøvd samme som første gang jeg så han. Smilt forsiktig og bare sett an hva han gjorde. Vanskelig å si hva som hadde blitt utfallet, men det kunne vært kjekt å finne ut.

Du syntes han virket interessant nok til at du er villig til å gjøre ganske mye for å finne ham igjen, men hvis du finner ham igjen er du ikke engang villig til å gå bort og si "Hei!"? Ikke rart folk ender opp single og ensomme. Den som intet våger, intet vinner.

Anonymkode: 7b4a1...9c0

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forrige onsdag var jeg på IKEA og så på kjøkken. Der la jeg merke til en kjekk mann som stod i ene kjøkkenutstillingen. Han la merker til meg også, vi så på hverandre flere ganger og siste gang han gikk forbi smilte vi til hverandre. Men det ble med det. Prøvde å finne han på Tinder, men synes det var vanskelig å tippe alderen og mange av Tinderbildene til gutter er uklare eller de står utpå et fjell så det er umulig å se hvordan ansiktet ser ut. Er det noe mulighet for at jeg kan finne han fyren igjen andre steder eller på andre måter?

Så du om han kjøpte kjøkken eller om han kjøpte noe annet?

Du skal ha stor flaks om du får til å møte han på samme sted en gang til. Men det kan være at det er onsdagene han har tid til å gå dit.

Men jeg vil ikke anbefale deg å gå dit for å vente på han hver onsdag.

Kanskje har han kjæreste også.

Anonymkode: 2acb7...4e0

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så egentlig har du ingenting å angre på siden du ikke tørr å gå bort til han engang.. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du syntes han virket interessant nok til at du er villig til å gjøre ganske mye for å finne ham igjen, men hvis du finner ham igjen er du ikke engang villig til å gå bort og si "Hei!"? Ikke rart folk ender opp single og ensomme. Den som intet våger, intet vinner.

Anonymkode: 7b4a1...9c0

Herlighet, er du bare ute etter å ta folk? Sikkert ikke rart det er mange single, men søren ikke rart det er krig i verden heller sånn som noen kommenterer her inne.  Jeg hadde jo sikkert sagt hei, men kan ikke si ord for ord hvordan en samtale hadde gått eller om det hadde blitt noe av. Det er jo ikke sikkert han hadde kjent meg igjen heller. Man må føle seg litt frem når man kommer i situasjonen. Jeg har blitt forsøkt sjekket opp på Rema. Selv om alle snakker om å treffe noen i kassen på Rema så er det ganske rart når man opplever det i det virkelige liv med mindre det slår store gnister med den som sjekker deg opp. Så ja, jeg måtte ha sett an om det hadde vært naturlig å si hei og starte en samtale. 

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis finnes det mange andre menn der ute, så det er ikke nødvendig å henge seg opp i bare en mann. Men jeg har selv lagt merke til en spesiell mann, på bussen, som jeg hadde øyekontakt med noen ganger. Siste gangen trodde jeg at jeg skulle se han snart igjen, og benytte sjansen til å smile eller si hei. Men så så jeg han aldri igjen likevel. Det er over et halvt år siden nå. Ja ja, sikkert ikke verdens undergang. Fyren kan jo være skikkelig dum, eller ha dame, eller være psykopat. I så fall har vi flaks som slapp unna. ;)

Anonymkode: 90d3d...451

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis finnes det mange andre menn der ute, så det er ikke nødvendig å henge seg opp i bare en mann. Men jeg har selv lagt merke til en spesiell mann, på bussen, som jeg hadde øyekontakt med noen ganger. Siste gangen trodde jeg at jeg skulle se han snart igjen, og benytte sjansen til å smile eller si hei. Men så så jeg han aldri igjen likevel. Det er over et halvt år siden nå. Ja ja, sikkert ikke verdens undergang. Fyren kan jo være skikkelig dum, eller ha dame, eller være psykopat. I så fall har vi flaks som slapp unna. ;)

Anonymkode: 90d3d...451

Menn som holder på slik som denne og ham som TS møtte, driver i virkeligheten med seksuell trakassering. Styr unna og vær glad for at du slapp å møte ham igjen!

Anonymkode: b7f7c...0ca

Skrevet

Dette er vel umulig, men ja, du kan dra på ikea flere ganger for å se om han dukker opp igjen. Men du skulle tatt sjansen da du så han.

Skrevet

Jeg hadde en sånn kjekkas som jeg av og til så blant annet på matbutikken før. Jeg smilte til ham en gang og han smilte tilbake, etterpå kjørte han forbi da jeg var på vei hjem og da snudde han seg veldig etter meg. Skal si det ga meg en selvtillitsboost! Men så så jeg ham i byen med to unger, så da antok jeg at han hadde dame. (Men jeg kunne ikke la være å håpe at jeg skulle se ham igjen...) Nå har jeg flytta derfra, så jeg ser ham nok aldri mer. Men gøy var det :)

Anonymkode: 0ac29...392

Skrevet
1 time siden, Parrot skrev:

Dette er vel umulig, men ja, du kan dra på ikea flere ganger for å se om han dukker opp igjen. Men du skulle tatt sjansen da du så han.

Kjempegodt råd at jeg skulle tatt sjansen når jeg så han. Skal bare varme opp tidsmaskinen min og gjøre alt på nytt igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...