Gå til innhold

Sex gjerrig mannfolk


Smurfine29

Anbefalte innlegg

Han - 35. Jeg - 29. Samboere I 3 år.

Her har vi bortimot skiftet kjønnsroller...

Jeg syns det er morro, deilig og spennende med sex. Mens han tydeligvis syns det er tiltak. Han mener stort, at jeg må være nymfoman. Mens han er den tradisjonelle "kvinnen med tusen unnskyldningerfor å slippe.)    Enten er det stress, dårlig humør, mye å tenke på, for mett, for trøtt.. hele den regla der. Han er så sær, at det går ikke an å bli klok på.. På toppen av alt det kaoset,  så er det IKKE lov å kose med seg selv. Hva han gjør, vet ikke jeg. Men jeg får uansett ikke lov. Da blir han sur, å det blir krangling. Jeg blir på sett å vis straffet, for at han er Kjip. Hvis jeg er alene hjemme en kveld, eller egentlig hvilken som situasjonen som hadde gitt meg mulighet til "selvstendig" kos.. blir jeg beskyldt for gjøre det. Han er ikke sjalu eller mistenksom for at jeg er utro, og det med god grunn, for det er/blir ikke noe tema. Men han er sjalu å engstelig for at jeg skal kose med meg selv. 

Er det her innenfor "normalen"

Jeg hører gjerne om tips, triks å "løsninger" fra dere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, herremann skrev:

har han noen fantasier han har lyst å prøve ut med deg?

Jeg har ikke så mange sperrer, eller hva man skal kalle det, når det kommer til lystig lek. Vi er også veldig åpne om hva vi liker og evt ønsker å utforske. Vi har utforsket alle ønsker.. men det stopper der..ting har på sett å vis stagnert litt. Det kan ofte bli litt at vi har sex bare for å ha det. Går gjerne 1-2 uker imellom.  Går ikke an å "friste" han med noe. Da dukker en av de kjente unnskyldningene opp.. jeg klarer ikke å skjønne meg på det der. .

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, frk91 skrev:

Hvorfor i all verden blir han sur når du onanerer?

Det vet jeg helt ærlig ikke..    Han sier heller ikke noe om det. Annet enn at det ikke er lov.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Smurfine29 skrev:

Det vet jeg helt ærlig ikke..    Han sier heller ikke noe om det. Annet enn at det ikke er lov.. 

Kan være fordi han føler seg utilstrekkelig, da det er hans oppgave å tilfredsstille deg. Men om han nekter deg det, så synes jeg han burde "step up" og gjøre jobben selv! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Smurfine29 skrev:

Det vet jeg helt ærlig ikke..    Han sier heller ikke noe om det. Annet enn at det ikke er lov.. 

Ikke f om en annen skal få bestemme om jeg får lov til å onanere!

 

Kos deg du. Spesielt når han ikke stiller opp, så må du da få lov til å fikse deg selv. Tydeligvis ikke noen hjelpende hånd fra fyren din :(

Anonymkode: b53db...426

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aye skrev:

Hva slags mann er det du har funnet det? :O 

Jeg lurer på hva som definerer "mann"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, frk91 skrev:

Kan være fordi han føler seg utilstrekkelig, da det er hans oppgave å tilfredsstille deg. Men om han nekter deg det, så synes jeg han burde "step up" og gjøre jobben selv! 

Det er en tanke jeg har tenkt... men alt avhenger av han - hvis ikke han orker eller, da blir det ikke noe av noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde onanert foran ham, hver eneste dag, på trass.

Anonymkode: 8154d...413

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han prøver å bestemme hva du får lov å gjøre med din egen kropp??

Det er jo bare helt drøyt! ikke finn deg i noe sånt! Det er din egen kropp, og du kan gjøre hva du vil med den. At han faktisk blir sjalu og sint på at du onanerer tyder jo på at han ikke er helt riktig skrudd sammen. Dere høres uansett ikke særlig kompatible ut. Hvorfor er du sammen med han egentlig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Arcturus skrev:

Det er artig hvor støttende dere kvinner er for sextørke når rollene er snudd. 

Haha! Denne situasjonen er litt drøy da, rart at mannen nekter henne å onanere. Har aldri hørt om en slik situasjon før.:ler:

Anonymkode: 8154d...413

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk91 skrev:

Kan være fordi han føler seg utilstrekkelig, da det er hans oppgave å tilfredsstille deg. Men om han nekter deg det, så synes jeg han burde "step up" og gjøre jobben selv! 

Det er en tanke jeg har tenkt... men alt avhenger av han - hvis ikke han orker eller, da blir det ikke noe av noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Egraf skrev:

Han prøver å bestemme hva du får lov å gjøre med din egen kropp??

Det er jo bare helt drøyt! ikke finn deg i noe sånt! Det er din egen kropp, og du kan gjøre hva du vil med den. At han faktisk blir sjalu og sint på at du onanerer tyder jo på at han ikke er helt riktig skrudd sammen. Dere høres uansett ikke særlig kompatible ut. Hvorfor er du sammen med han egentlig?

 

Sex er mye, men ikke alt. Men det skal ikke være nesten sjelden å aldri heller. Spørsmålet du stiller, er faktisk til stede. Å det er litt skremmende.. at det nesten blir vinn eller forsvinn hvis ikke jeg får seg..Det er helt gale matias..!

Hva skal man gjøre? Jeg kan jo ikke akkurat tvinge han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Smurfine29 skrev:

Sex er mye, men ikke alt. Men det skal ikke være nesten sjelden å aldri heller. Spørsmålet du stiller, er faktisk til stede. Å det er litt skremmende.. at det nesten blir vinn eller forsvinn hvis ikke jeg får seg..Det er helt gale matias..!

Hva skal man gjøre? Jeg kan jo ikke akkurat tvinge han 

Nei, du skalklart ikke tvinge han, men jeg synes helt ærlig at det at han prøver å nekte deg å onanere og til og med blir sjalu og mistenksom når du er alene på at du kunne funnet på å ha sex med deg selv, er mye mye verre. Han virker til og ha et veldig    anstrengt forhold til sex. Du sier selv at du er veldig glad i sex. Derfor virker dere ikke særlig kompatible.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekte en annen å onanere? Når har jeg hørt det også! Det har han faktisk ikke noe med!

Når det er sagt, så blir ikke dette lettere med årene, og blir antagelig døden for forholdet. Jeg ville tatt det opp til vurdering før dere får evnt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er løsningen: Spør om dere ska knulle, du får nei med 1000 unnskyldninger osv, hent vibratoren, spør om det er greit at du bruker den, han sier nei, da sier du: Da får du sleike meg, eller bruke vibratoren på meg NÅ.

 

Å nekte noen å onanere når man selv ikke orker må være veldig egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...