AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Hva fikk dere til å ta avgjørelsen om å gå? Evt hvordan kom dere frem til at det var rett? Anonymkode: 6b443...7f8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Ingen som har noe å bidra med? Anonymkode: 6b443...7f8
frk91 Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 Jeg må som regel bli dumpet, bruker alt for lang tid i et forhold før jeg forstår det er over. Med min første kjæreste var jeg egentlig ferdig med forholdet fra starten av. Likevel var vi sammen i nesten 5 år. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Skjønte det var over når jeg ble interessert i andre... Anonymkode: 866eb...d6d
Gjest Dwight Skrevet 11. februar 2016 #5 Skrevet 11. februar 2016 Når vi ikke savnet hverandre, kunne gå dagesvis før vi utvekslet ord selv om vi bodde sammen, ville ikke bli tatt på, ville være alene og det viktigste, vi ville forskjellige ting i fremtiden. Jeg sa ordene. Han sa han var enig. Ogndet var egentlig det
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #6 Skrevet 11. februar 2016 Når han ikke lenger brydde seg om han såret meg dypt Anonymkode: 555c1...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #7 Skrevet 11. februar 2016 Så egentlig ligger blir man bare venner og knapt nok det? Noen som har prøvd å jobbe seg tilbake igjen? Jeg vet ikke hva jeg vil egentlig. Men jeg er sliten og lei. Begeret rant over i dag når det var nok en ting jeg ville men som han ble irritert på. En liten ting, men i perioder er det flere småting som vi står på helt forskjellige steder i forhold til. Ikke stort, men nok til at det blir irritasjon og dårlig stemning. Føler at jeg gir etter for det meste. I dag pakket jeg sammen alt mitt, men innså at jeg ikke har noe sted å gjøre av meg. Så nå er jeg i kjellerstua. Jeg er på mange måter drittlei av alt. Men jeg er jo glad i ham. Og da tenker jeg på om det er noe mer å jobbe med her. Det siste året har gitt altfor mange påkjenninger. Så det kan jo være en årsak... Anonymkode: 6b443...7f8
loveistheanswer Skrevet 11. februar 2016 #8 Skrevet 11. februar 2016 Har det skjedd noe i forholdet? vil gjerne vite litt mer før jeg råder deg/dere
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #9 Skrevet 11. februar 2016 4 minutter siden, loveistheanswer skrev: Har det skjedd noe i forholdet? vil gjerne vite litt mer før jeg råder deg/dere Kommentaren over forklarer litt. Anonymkode: 6b443...7f8
carmen81 Skrevet 11. februar 2016 #10 Skrevet 11. februar 2016 1. Tenker ofte på å flytte ut og hvordan hverdagen vil bli uten den andre. Gjerne ser på nett etter nytt hjem ig jobb etc. 2. Ingen form får nærhet. 3. Krangler over bagateller og ellers utover det ikke vil snakke sammen pga det byr en imot. Eller rett og slett ikke føler en har noe lenger å snakke sammen om. 4. Nærværet til partneren føles kvelende. Er partneren borte så savner man ikke vedkommende, kun føler det som en ren lettelse etc. ++++ listen er lang, men dette er da noe av det. Når jeg velger å gjør det slutt, så har det vært det veldig lenge for min del. Skjer ikke helt plutselig over en mnd for å si det slik. Da er det ingen følelser igjen i meg for partneren og dermed null retur!
loveistheanswer Skrevet 11. februar 2016 #11 Skrevet 11. februar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så egentlig ligger blir man bare venner og knapt nok det? Noen som har prøvd å jobbe seg tilbake igjen? Jeg vet ikke hva jeg vil egentlig. Men jeg er sliten og lei. Begeret rant over i dag når det var nok en ting jeg ville men som han ble irritert på. En liten ting, men i perioder er det flere småting som vi står på helt forskjellige steder i forhold til. Ikke stort, men nok til at det blir irritasjon og dårlig stemning. Føler at jeg gir etter for det meste. I dag pakket jeg sammen alt mitt, men innså at jeg ikke har noe sted å gjøre av meg. Så nå er jeg i kjellerstua. Jeg er på mange måter drittlei av alt. Men jeg er jo glad i ham. Og da tenker jeg på om det er noe mer å jobbe med her. Det siste året har gitt altfor mange påkjenninger. Så det kan jo være en årsak... Anonymkode: 6b443...7f8 Om du hele tiden gir etter, så kan det hende du har mer du skulle sagt, og går å bærer på masse inni deg. Det kan gjøre deg sliten og lei.At du ikke føler du får sagt eller gjort ditt, og blir på en måte feid over. Kanskje dere skulle snakket skikkelig sammen? også forklarer du det du føler. Om det har vært mye påkjenninger det siste året er jo det sikkert grunn nok det også. Hva med en pause? få ting litt på avstand, kjenn hvordan det føles ut å være fra hverandre og eventuelt ta det derifra?
Ardenus Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 At man ikke har respekt for hverandre lenger, da vet du at forholdet er over.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #13 Skrevet 12. februar 2016 Nå fikk jeg akkurat SMS om at han ikke kommer hjem. Han har nemlig kjørt tidlig fra jobb og skal være hos foreldrene som bor nesten 2 timers kjøring unna her. Fordi han ville han trengte en pause fra alt som var negativt. Takk for den liksom! Anonymkode: 6b443...7f8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2016 #14 Skrevet 12. februar 2016 Når man begynner å lure på om man har det bra med personen, er det kanskje et faresignal? Alle vet at forhold ha gode og onde dager, men man lurer allikevel ikke om det skal bli slutt bare fordi man er litt slitne av hverandre noen dager... Anonymkode: 4a4ed...d08
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #15 Skrevet 13. februar 2016 Nå har jeg vært alene her i hele dag. Jeg svarte på SMS og spurte hvorfor det. Han svarte ikke. Derfor ringte jeg etter det var gått 5 minutt. Da sa han at han måtte sortere noen tanker og få være i fred. Fra hva da? spurte jeg. Fordi at jeg var så sur for ingenting visstnok. Så jeg forklarte nøyaktig hva det var, og så la han på. Etter en liten stund så tikket det inn SMS igjen hvor han begynte å ramse opp hvorfor jeg var så urimelig. Han er rett og slett ikke interessert i å se noe fra min side. Når jeg spør direkte hvorfor det er så galt at jeg for en gangs skyld sier klart i fra hva jeg vil og hvorfor når jeg mener det er verdt å diskutere så svarer han ikke. Kommer bare med mer om at hvis jeg skal være sur så gidder han ikke mer. Vanligvis når vi er borte fra hverandre så sender vi godnatt meldinger osv. Ingenting slik i dag. Hadde ikke regnet med det heller. Akkurat nå er det bare sårt. Jeg har egentlig begynt å gi opp tanken om å kjempe for dette. For jeg kan ikke være alene om det. Og han gidder ikke så lenge han må høre på at han ikke har rett alltid. Det er tøft. Det er jo fortsatt følelser der. Fra min side i hvert fall. Men det stemmer visst den klisjeen. Følelser er ikke nok. Nå vil jeg bare bort her fra. Helst før søndag kveld/mandag. Aner ikke om han kommer før han skal på jobb på mandag. Jeg tror faktisk det er slutt nå Anonymkode: 6b443...7f8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #16 Skrevet 13. februar 2016 Da hun dumpet meg. Anonymkode: 01855...fc9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #17 Skrevet 13. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg vært alene her i hele dag. Jeg svarte på SMS og spurte hvorfor det. Han svarte ikke. Derfor ringte jeg etter det var gått 5 minutt. Da sa han at han måtte sortere noen tanker og få være i fred. Fra hva da? spurte jeg. Fordi at jeg var så sur for ingenting visstnok. Så jeg forklarte nøyaktig hva det var, og så la han på. Etter en liten stund så tikket det inn SMS igjen hvor han begynte å ramse opp hvorfor jeg var så urimelig. Han er rett og slett ikke interessert i å se noe fra min side. Når jeg spør direkte hvorfor det er så galt at jeg for en gangs skyld sier klart i fra hva jeg vil og hvorfor når jeg mener det er verdt å diskutere så svarer han ikke. Kommer bare med mer om at hvis jeg skal være sur så gidder han ikke mer. Vanligvis når vi er borte fra hverandre så sender vi godnatt meldinger osv. Ingenting slik i dag. Hadde ikke regnet med det heller. Akkurat nå er det bare sårt. Jeg har egentlig begynt å gi opp tanken om å kjempe for dette. For jeg kan ikke være alene om det. Og han gidder ikke så lenge han må høre på at han ikke har rett alltid. Det er tøft. Det er jo fortsatt følelser der. Fra min side i hvert fall. Men det stemmer visst den klisjeen. Følelser er ikke nok. Nå vil jeg bare bort her fra. Helst før søndag kveld/mandag. Aner ikke om han kommer før han skal på jobb på mandag. Jeg tror faktisk det er slutt nå Anonymkode: 6b443...7f8 Klem til deg, ts Anonymkode: c9698...e79
daemonia Skrevet 13. februar 2016 #18 Skrevet 13. februar 2016 (endret) *Jeg er så full av piss at det er skremmende....* Endret 14. februar 2016 av daemonia Blæææææ
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #19 Skrevet 13. februar 2016 Jeg visste at forholdet var over når jeg begynte å grue meg til å møte han. Og når jeg merket at jeg ikke kunne være meg selv rundt han lenger. Det tok lang tid å komme til beslutningen om å gå, men når jeg gjorde det hadde jeg nesten ingen argumenter igjen for hvorfor jeg skulle bli. Det eneste som holdt meg igjen var redselen for å være alene og frykten for å gjøre et feil valg som kunne endre hele livet mitt. Jeg merket det også når jeg tok meg selv i å ikke fortelle venner om ting som hadde skjedd mellom oss, fordi jeg visste at de ville be meg gå. Egentlig visste jeg det nok lenge før det skjedde. Anonymkode: 694cc...ed3 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2016 #20 Skrevet 13. februar 2016 Den 2/11/2016 at 23.35, AnonymBruker skrev: Skjønte det var over når jeg ble interessert i andre... Anonymkode: 866eb...d6d han er ikke interessert. Anonymkode: 4d42d...93a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå