Gå til innhold

Hva faller dere menn for?

Fremhevede innlegg

Gjest cheshirecat
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også si at jeg ikke ligger med alt og alle. Det har skjedd 2 ganger at jeg har hatt FF, men det har gått veldig lang tid før vi gikk til det skrittet. Jeg snakker om måneder. Ikke har vi hatt sex hver gang vi har møttes heller. Vi har hatt det gøy sammen, funnet på ting som interesserer oss begge. Vært svært fortrolige med hverandre. Vi stolte 100% på hverandre og var sammen hele tiden, så sant vi ikke var på jobb. 

Kjemien var helt topp og jeg kan ikke skjønne at bare jeg skulle føle det sånn og ikke han.

Jeg må si jeg synes det er rart at en mann som liker meg på alle måter og tilbringer så mye tid med meg allikevel ikke vil være kjæreste. De har ønsket å spandere middager, gaver, turer osv og begge har utseende med seg og skulle ikke ha problemer med å finne seg en annen dame. Er det noe rart jeg lurer på hva det er som mangler?

Jeg skjønner at det er vanskelig for dere å si eksakt hva som er årsaken da dere ikke kjenner hverken han eller meg.

Takker for de som har svart fornuftig på HI :)

Hilsen TS

Anonymkode: 292d6...e4d

Innlegget er ryddet for svar til slettede innlegg.

-Saraby,mod.

Har du selv vært skikkelig forrelska i disse mannfolka? Masse lidenskap og følelser..? Ut ifra det du skriver fremstår det kanskje litt analytisk og veldig rasjonelt, fremfor emosjonelt. Derfor jeg spør..

Endret av Saraby
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ofte hørt at jeg er søt, pen, hyggelig, morsom, omtenksom og masse annet.

Enda så er det liksom noe som mangler hos de jeg har datet. Jeg har også spurt hva det er som mangler, men det vet de ikke, sier de.

Har også hatt 2 svært gode venner som likte alt ved meg, men ville ikke være kjæresten min. De kunne heller ikke si hva som manglet, for de likte meg så godt.

Jeg er tålmodig av meg og pusher ikke på for å få til ett forhold, jeg ønsker vel heller at en mann spør meg. De få gangene jeg har spurt, så får jeg negativt svar. Når alt stemmer og vi har det helt supert sammen og tilbringer fritiden sammen, til og med ferier, så er det jo lov å lure på hvorfor de ikke vil bli kjæreste.

Så dere menn, hva faller dere for hos damer? Hva kan sikre meg å få snøret i bånn en gang i fremtiden?

Spør du virkelig en mann om hva det er med deg som mangler???

Her har du nok svaret ditt. Du bekrefter jo selv at du manler noe med å spørre sånn. 

Ts : du må slutte å tenke sånn om deg selv, at du mangler noe. 

Anonymkode: 14419...b21

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si jeg synes det er rart at en mann som liker meg på alle måter og tilbringer så mye tid med meg allikevel ikke vil være kjæreste. De har ønsket å spandere middager, gaver, turer osv og begge har utseende med seg og skulle ikke ha problemer med å finne seg en annen dame. Er det noe rart jeg lurer på hva det er som mangler?

Hilsen TS

Kanskje feilen er at du leter etter feil på deg selv? Jeg hadde blitt kraftig provosert av at en mann hadde brukt mye tid med meg, tatt meg med på ferieturer, middager osv., men samtidig ikke ønsket å være kjæreste med meg. Hadde bedt han reist til helvete, rett og slett. For det er å gi falske forhåpninger og kaste bort din dyrebare tid.

Anonymkode: a6823...7dd

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt og hets, innlegg som strider med Kvinneguidens regel om dialektbruk, samt svar til disse.

Sitat

Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

-Saraby, mod.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Egenskaper som gjør at jeg faller er vel at damen er leken, sensuell, feminin og varm. Kjemi er også viktig for meg. Enkelte persontyper får jeg bare ikke kjemi med. Da hjelper det fint lite at jeg tiltrukket av utseende hennes.

Skrevet

Nå faller jeg bare for drittsekker og jomfruer. De vet jeg hvor jeg har. 

-skrevet i sinne etter at fuckfrienden forlot meg for en bad boy 

Anonymkode: 93f46...4f9

Skrevet

du kansje bør tenke selv på

Skrevet

nejda du er perfekt og pen som du er

ingenting galt med deg

Skrevet

Sørvestlands jenta sier:

Ehh unskyld meg men du låg jo med disse mennene

Uten at dere var i et forhold.

Igjen de får deg gratis.

Hadde de sett på deg som verdifull

så hadde de spurt deg å være i et forhold :-)

når det er noe som gjentar seg, så er det du

som bør tenke på hva du gjør... som skaper de samme

resultatene.

hva med å vente til det er et forhold neste gang da?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei...

Men dette skjer hele tiden...så jo dette er veldig vanlig kjære deg.

Igjen har du ligget med disse mennene?

Da er det jo ikke så rart....

Igjen hadde du betydd noe for de så hadde de tatt det steget..

Skrevet

Du kommer langt med å være passelig søt, rimelig smart og om du faktisk tar initiativet. Faller neppe for en jeg ikke vet er interessert. :P

Skrevet (endret)
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også hatt 2 svært gode venner som likte alt ved meg, men ville ikke være kjæresten min. De kunne heller ikke si hva som manglet, for de likte meg så godt.

Nå kan det jo hende at du var "perfekt", men de bare ikke ble forelsket i deg, men om det var noe som manglet så er det ikke gøy å fortelle venner hvilke mangler de har. 

Endret av Summers
Skrevet
13 timer siden, Latifah skrev:

Okei...

Men dette skjer hele tiden...så jo dette er veldig vanlig kjære deg.

Igjen har du ligget med disse mennene?

Da er det jo ikke så rart....

Igjen hadde du betydd noe for de så hadde de tatt det steget..

Vill tippe menn  ikke liker jenter som tar for mye plass. Som en viss person her. 

Anonymkode: 12230...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...